Maar je zegt toch ook bleek, hoe zeg jij het dan
Waarom is dit niet al 164x geliked?
Blaké is ook een optie
Goere over blaké
Ja precies!
Oh wauw eventjes niet online geweest en zie dit nu allemaal. Sorry dat ik de foto van angel en hef heb gedeeld. Was niet mijn bedoeling om onrust oid te zaaien. Was gewoon oprecht heel enthousiast voor angel en hef . Snap wel nu ivm de stories en dus maar tijdelijk beschikbaar icm een baby die er zelf niet voor kiest. My bad
Ik moest hier trouwens om lachen. Angel appt voor de grap naar Serena dat ze voor 1800 eu vuurwerk heeft gekocht. En Serena denkt meteen oh mooi lekker door verkopen.
Nee. Als een moeder ervoor kiest een kind online te zetten, kan je als volwassen persoon besluiten de beelden van dat kind niet verder te verspreiden. Het kind kiest er niet voor en de moeder heeft niet gezegd: verspreid dit lekker verder. Ik snap echt niet hoe je het daar mee oneens kan zijn.
Het is een kind. Het heeft recht op privacy en mag niet onderworpen worden aan willekeurige inmenging in zijn prive leven. Dat is een universeel recht. De beelden staan hier voor altijd online. Het is niet in staat om zelf de afweging te maken, of te kiezen, dus nemen wij het zekere voor het onzekere.
Blake Bleek Blaké Blaque…
Ik noem hem gewoon Chloor
Die denkt uiteraard alleen maar aan money maken. Net zoals met haar glazen kringloop kastjes
20 minuten lijkt mij heel erg lang!
Valt voor een eerste bevalling mee heb ik begrepen, ik ken verhalen van vrouwen die er een uur of langer over deden.
2 uur
echt leuk voor Angel, zeker gezien het traject waar ze in zat. En voor Serena, lijkt me geweldig als je vriendin ook een baby heeft van ongeveer even oud.
De gemiddelde man ervaart dat dagelijks daarom ook als hele bevalling denk ik op de wc
Is echt best wel kort, zeker voor een eerste! Hopelijk is dat hij mij ook zo bij mijn tweede, eerste was meer dan 2 uur
Nee joh dat is echt heel kort
Haha alle meiden zonder kinderen krijgen nu een hartverzakking dat 20 minuten persen heel kort is hahahaha
2 minuten en een knip! Het kan verkeren.
Zo hoorde ik in de supermarkt een keer een moeder haar zoontje roepen. Ik begreep dat ie Nate heet, maar het kwam er op z’n Hollands uit. “Neeeeeeet! Waar ben jeeee?!”
Ja dat vind ik bij Mathew dus ook hetzelfde. Op zijn Engels heel mooi, maar Matjoew niet zo.