Beutyblogtopic XL #7

Ik zou me no way laten coachen door iemand die het nieuws zelf voorgelezen moet krijgen.

60 likes

Dat is gewoon vier maanden salaris voor een medior/senior medewerker. Ben echt benieuwd wat je daarvoor krijgt, want ie moet toch bijna dagelijkse coaching krijgen? Of coaching terwijl je samen kreeft eet? Coach die af en toe ook je vaste lasten betaald?

4 likes

Oke, ik ga coachen. Hoef maar één Cynthia te vinden en ik heb met een zweeftevengesprek en een paar mailtjes per dag mijn jaarsalaris binnen #moneymindset

13 likes

Dit ja, ik reageerde nogal kritisch op haar zelf quarantaine bericht dat ze zelf twee weken geleden nog in Italië zat en daarna nog even naar Terschelling oid afreisde, werd ik direct geblokt van haar Instagram.

7 likes

Ik dacht dat je een nulletje teveel had getypt, maar toen zeiden alle andere reacties ook 15000 en zelfs 15k… En nog dacht ik wát, echt?! dus ik ging stories checken en ja, echt €15.000 :anguished: ongelofelijk
Inderdaad megabenieuwd wat dat dan inhoudt en in hoeverre het het waard is @Shaaar

3 likes

Omg, dat is meer dan mijn jaarinkomen. Wat móet je met zoveel geld (ja ok ik kan duizend leuke dingen bedenken maar een coachingstraject is zekerrrr niet een daarvan). Als je dat al aan dat soort dingen uitgeeft, hoeveel heeft ze dan wel niet aan budget voor huis/auto/vakanties/lekker eten enzo.

(Ik ben trouwens niet eens jaloers, ik ‘kies’ voor een laag inkomen en heb het prima).

2 likes

Oef ik ook! Vraag me ook af of je kan stoppen en deel van je geld terugkrijgt als blijkt dat het niet werkt.

Ik ga voor een langdurig traject naar een psychotherapeut maar er is geen verplichting om een x aantal sessies af te nemen. Je weet niet wat je tegenkomt en je weet niet hoe het traject loopt.

Beste Cynthia,
Super gaaf plan.
Mark Rutte

144 likes

Lekker in het zonnetje. Dan kan je daarna nog even door het raam kijken en bedenken dat je in deze tijden niet van het weer kan genieten

10 likes

Rutte zegt altijd super gaaf :joy:

4 likes

Dat vind ik ook wel Ruttejargon.

“Dat is een puik plan.”

22 likes

Zolang je de zon maar op je gezicht voelt, dan maken al die maatregelen allemaal niet meer uit!

25 likes

Ah ja, als ze dit om 9u vanochtend hadden verteld was ik gewoon fluitend mijn dag ingegaan wantja tot 1 juni binnen zitten is niet erg met een zonnetje toch

16 likes

Ik snap de grap niet? Moet het grappig zijn dat het nogal ongepast is om over zoiets frivools te vallen? Of mis ik iets omdat ik geen Nederlandse nieuwsberichten volg?

4 likes

Cynthia is gewoon niet grappig, verder valt er weinig te snappen denk ik

8 likes

Ah thanks dat vermoedde ik al!

4 likes

Als Rutte nou haar cursus volgt

Kan hij hier mooi “nee” op zeggen.

Sorry ik wist niks grappigs hier op te zeggen dit is toch te bizar voor woorden.

42 likes

willem kan het nieuws toch ook morgenochtend tijdens de wandeling voorlezen dan?

43 likes

Ja als ze toch het nieuws niet wil volgen. Kan hij het net zo goed uitstellen om te vertellen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik kwam speciaal hierheen maar @HvO was mij voor… wat een grappenmaker die Cynthia. Wie denkt ze eigenlijk precies wie ze is dat ze Rutte kan ‘aanspreken’ met dit soort kinderlijke ideeen? Ter vergelijking… ik heb gisteren een stuk uit een krant gedeeld en dat vond ik al spannend want ‘er zou vast iemand uit mijn following van een kleine 200 mensen denken ‘Die beutyschooldropout heeft ook écht geen idee’’
Zij tagt Rutte gewoon even. :joy: Zij heeft het wel hoog in haar bol hoor.

17 likes