Beutyblogtopic XL #7

Mooiste is ook dar de berichtgeving momenteel onwijs snel van het overleg, naar beleid, naar de burger gaat. Ontwikkelingen gaan snel en dus heeft snelle, maar goede informatievoorziening heeft prioriteit (ben zelf bijv betrokken bij onderwijs/examinering, volgt vanmiddag en dat is echt een rollercoaster aan beslissingen). Dan kan je ook niet een steeds een dag gaan wachten. Het is dus ook gewoon echt een beetje onnozel

12 likes

Ze zegt ook alleen maar grapje omdat het gewoon een teringdomme uitspraak is. Goed bedacht hoor Sint!
Grapje

4 likes

Ik vind het vooral heel zwaar dat ik iemand verlies aan Corona en daar nu geen afscheid van mag nemen en niet naar de begrafenis mag, kan dit niet wat luchtiger CYNTHIA MET JE BUBBEL LEVEN MY GOD

8 likes

En je kan al helemaal niet wachten op een zonnige dag - al zijn die er eel steeds meer

Volgens mij denkt ze vooral dat ze heel gevoelig is, maar heeft niet door dat ze dat alleen naar zichzelf toe is en weinig rekening houdt met de gevoelens van anderen.
Ze bedoelt het heus goed hoor, zoals al haar ‘ideeĂ«n’ om ondernemers nu te helpen, maar zoals wel vaker zegt ze vreemde ongepaste dingen en heeft ze last van een soort tunnelvisie.

11 likes

Serena geeft info over dr kat. Zie dat voer overal op insta opeens voorbij komen

2 likes

:expressionless:

6 likes

20 euro voor nog geen twee kg vind ik veels te duur

2 likes

Maar je kunt er wel een neurologische afwijking mee genezen hoor! Koopje toch.

47 likes

Dus hij heeft een neurologische afwijking, maar omdat hij nu ander voer heeft heeft ze maar besloten om het gewoon niet meer te onderzoeken? Wauw.

37 likes

Oke ik kijk nu de 20 tips voor thuiszitten van Mascha.

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo in geloof

Ik vind dat ook wel bizar. Stel dat je kind mogelijk een rottige ziekte onder de leden heeft en het daardoor al een tijdje minder goed eet. Als je dan ontdek dat het iedere dag probleemloos een happy meal kan eten, dan zet je toch ook niet alles stop en ga toch verder met onderzoek en mogelijke behandeling. :upside_down_face: Daarmee wil ik niet zeggen dat dat dierenvoer knudde is maar ik vind dit zo raar om te brengen.

10 likes

Niet? Daar snap ik niks van. Een influencer zegt het toch?

5 likes

Jeetje wat een verdriet!! Heel veel sterkte !

1 like

Ik ga stuk haha

26 likes

Hahahaha ja in haar eerdere story zei ze ook dat het lekker betaalbaar is, nou haar betekenis van lekker betaalbaar is echttttt heel anders dan die van mij.

1 like

Die van mij ook hoor, en het lijkt me sterk dat het diertje helemaal opgeknapt is door een ander voertje

Ik heb Sereen hier wel eens verdedigd in haar schaamteloosheid of gierigheid, maar dit

Je zieke kat gebruiken voor een #spon vind ik wel écht next level sad :cold_face:

12 likes

Huh ja was coco weg?