Nee, dat was ze aan het overwegen, maar is volgens mij niet doorgegaan
Het is geen spon, maar ik heb wel een kortingscode en mag een pakket verloten. Wie houd je dan voor de gek.
Kan het niet gewoon een barter deal zijn geweest? Dat ze geen geld heeft gehad hiervoor maar wel kattenvoer?
(Al is ze dan geloof ik wel verplicht te noemen dat het om een samenwerking gaatâŠ)
Ja of een centje/ pak voer voor iedereen die haar code gebruikt? Gebeurt volgens mij ook wel eens.
( sarcasme he)
Neeee deze was net uit mijn hoofd nadat iemand anders hem van de week ook op het forum postte
Lol ze liegt in principe niet als ze zegt dat het geen spon is, maar een procentje verdienen op iedere aankoop met die kortingscode, dat vermeldt ze er natuurlijk niet bij.
Op de (pijnlijke) rug van je zieke kat geld verdienen, jezus hoe kom je erbij.
Edgar&Cooper soort Dokter Moerman wonderdieet voor katten?
( hou op met me)
Als we dat toch eens eerder hadden geweten! Gewoon verkeerde brokken, koop de goeie en je zieke huisdier wordt spontaan weer kerngezond.
Ik zie echt maar één kritische comment ook, bizar.
Lijkt me ook misleidende reclame dat die edgar&cooper achter die advertorial staat.
Soms zit er een slot op de wielen waardoor het wagentje na zoveel 100 meter niet meer kan rijden. Sta je daar midden op straat met je kar vol boodschappen.
Oh verkeerde topic. Nja het was in het andere youtuberstopic ook offtopoc dus kan net zo goed hier dan.
Haha ja zo zat ik ook ben 35 week maar heb er nog niet eens aan gedacht eigenlijk. Misschien moet ik dat maar even doen.
Misschien ben ik echt de enige hoor, maar als het eerst slecht zou gaan met mijn kat en ze zeggen dat hij misschien wat heeft, en het gaat daarna weer vanzelf beter (dan ooit), zou ik ook niet terug naar de dierenarts gaan.
Maar hoe realistisch is dat nou in hemelsnaam? Ik geloof gewoon helemaal niks van dat hele verhaal. âMijn kat zakte constant door de pootjes en ze dachten misschien wel aan iets heel ernstigs maar sinds deze nieuwe brokken gaat alles weer goedâ.
Mijn hond heeft zwakke achterpoten waar ze bij vlagen heel erg last van heeft en soms is t alsof er niks aan de hand is, dat betekent niet dat het probleem opeens verholpen is?
Ik denk dat het hier ook mee speelt dat haar dierenarts zegt dat hij een MRI nodig heeft en zij vervolgens via sociale media gaat vragen naar goedkopere opties en zelfs naar Duitsland wil rijden âwant dat is goedkoperâ. Doe niet zo gierig daar in je bij elkaar gesponsorde huis en leven, het gaat om een levend dier dat wellicht pijn heeft en dat niet kan zeggen. En we kennen allemaal de influencer trucs, op social media om âtipsâ vragen in de hoop dat je iets gratis krijgt, zal me echt niks verbazen als dat haar intentie was, een gratis MRI.
Als er geen naam bij had gestaan had ik verwacht dat het irene moors zou zijn in 2002 of zo.
Dieren zijn heel goed in het verbergen van hun pijn. Dus ik zou alsnog die MRI doen. Jammer voor mijn portemonnee, maar mijn huisdier is belangrijk voor me
Vond Serena sowieso echt vet lang twijfelen over wel/geen mri etc. Als je het niet breed hebt, is dat niet handig maar wel begrijpelijk. Los van dat ik niet in haar portemonnee kan kijken, heeft zij volgens mij wel echt prima geld om die medische molen in te gaan en het een en ander uit te sluiten. Je maakt je zorgen om je huisdier maar blijkbaar waren de zorgen niet groot genoeg om maar gelijk aan te pakken. Toch apart. Ik zou zelf constant blijven stressen als ik geen zekerheid zou hebben over hoe of wat. Ogen dicht en betalen.
Het eten van mijn kat is dubbel zoveel
Is wel speciaal van de dierenarts haha.