Ze gaat soms even een blokje om met Kees 
Moet wel zeggen dat nou precies zij hier een boek over schrijft een beetje gevoelig ligt haha
Ze gaat soms even een blokje om met Kees 
Moet wel zeggen dat nou precies zij hier een boek over schrijft een beetje gevoelig ligt haha
De omzet van Cynthia is gewoon 2 ton per jaar: https://www.vrijemeid.nl/2020/03/ton-omzet-cynthia-schultz.html
Pfoe ik heb ergens een verkeerde afslag genomen in mijn leven (had ik eerst Wandellust maar moeten lezen hi ha ho)
Oh heerlijk deze wandellust rel. Ik hoop op een reactie van cynthia
Met wie zou jij wandelen?
0 stemmers
Gewoon uberhaubt geen boek over wandelen. Miss een wandelgids met leuke wandel plekken maar je hoeft me niet te vertellen hoe ik moet wandelen en dat het leuk is.
Even voor jou een aangepaste versie
0 stemmers
Ik denk dat Twan echt trots zou zijn.
Ik kies voor Twan Huys want ik denk dat Cynthia echt heel erg judgy is.
In het grotere geheel kies ik overigens voor hangen/vrettem met Mas en Krek
Met Mas vreten prima, maar Krek zit dan de hele tijd als een havik te loeren dat je niet stiekem te veel sushi pakt.
Ohja, shit, dat was ik vergeten. Ach, ik doe wel een sterk slaapmiddeltje in zijn sushi-dingetje, zijn we daar ook weer een paar uur van af.
Kunnen jullie Gregor trouwens normaal uitspreken? Voor mij is dat echt onmogelijk, zeg ook hardop Krekkie.
Krekor.
Maargoed, ik kan de naam Paul ook niet uitspreken
Ik vind Twan Huys dus echt een hele leuke man
Ik vertelde mijn vriend over Cynth’s nieuwe wandelboek, vraagt ie verbaasd: is dat wielrennen alweer voorbij dan? Haha dat was ook nog zo’n bevlieging!
Ze gaat er altijd zo hard tegen aan met elke hobby.
Lezen? 360 boeken per jaar.
Wijn? Meteen 30 cursussen volgen.
Lijkt me heel vermoeiend als zelfs je hobbies ~productief moeten zijn.
upload ze überhaupt nog?
Nee, bezorgde haar teveel stress oid? Ze heeft er ooit iets over gezegd iig. Of leverde gewoon niet genoeg op 

Al tijden niet meer, maar recent heeft ze nog wel een vlog over dat ze op een cruiseschip was geupload, omdat ‘ze er voor deze ene keer zin in had’.
Lees: video was een sponvoorwaarde.
De laatste keren dat ze nog wel een video maakte kreeg ze veel kritiek, maar toen deed ze ook totaal geen moeite. Dit soort thumbnails
of 1000x dezelfde foto als thumbnail.
Ik denk dat ze het inderdaad niet zo leuk vindt maar dat het daarom vooral al snel teveel moeite is. Als je het niet vaak doet verleer je het natuurlijk ook een beetje dus het werkt elkaar ook in de hand.
Je vergeet hardlopen. Daar was ze zooo goed in!
En fietsen was ook zo iets.
Hoe zit het eigenlijk met die wijn obsessie? Daar lees ik ook niets meer over
Vervangen door 2-3 per week te sporten.