Beutyblogtopic XL #7

Nee, je zoomt slechts in op een ding wat zij zei en ook niet op hetgeen waar ik over viel. Zo kunnen wij blijven doorgaan. Ik denk dat iedereen zijn mening nu wel heeft gegeven en dat het duidelijk is hoe iedereen er over denkt.

Ik heb een andere mening, jij hebt een andere mening en dat is helemaal prima.

Nee, dat heb ik slechts tegen een iemand gezegd. Ik zit namelijk niet zo vaak op dit forum, dus dit is de eerste keer dat ik deze uitspraak deed omdat ik het ook echt zo vind.

Zodra iemand jouw mening onderuit haalt begint je over ā€œieder z’n eigen meningā€.
Wat in feite ook zo is maar ondertussen schilder jij @anon50301661 af als een dierenbeul en dat vind ik echt niet oke. Maar DaT iS mIjN mEnInG en ik zal nu zelf vast zeggen dat ik zeur om het zeuren. :slight_smile:

9 likes

Okeeeeee. Back to beuty.

Oke, niet helemaal beuty maar wel iets anders: Mascha was d’r koffer voor tijdens de bevalling al aan het inpakken. Zij is toch pas in juli uitgerekend? Dan is het toch hartstikke vroeg om dat al klaar tehebben staan?

4 likes

Aangezien ik het zonde vind om te ā€˜zeuren om het zeuren’ zal ik het hierbij laten. De meningen zijn duidelijk en verder denk ik niet dat we in een onaangename discussie hoeven te raken over kleine dingetjes.

Ik heb nergens iemand een dierenbeul genoemd, dat woord neem jij zelf steeds in de mond. Ik heb ook al gezegd dat iedereen lekker moet doen wat hij/zij wil, maar dat ik nog steeds een andere mening kan en mag hebben.

Zo te lezen heeft serena iets gepost over dr zieke kat

58 likes

Thanks voor de discussie jongens. Precies wat ik nodig had in deze tijden.
#sorrynotsorry

10 likes

Een keer geprobeerd, nooit weeršŸ˜‚

2 likes

Here to serve… The drama.

1 like

Doen ze zelf :muscle:

1 like

Girl beter lezen, elke post eindigt daar zo’n beetje mee

6 likes

Btw influencers die meelezen. Kunnen jullie niet met een grote groep influencers een feest vieren ofzo en dat vloggen. Dan hebben wij weer een gate om over te zeiken. Bijvoorbaad dank

5 likes

Ik dacht even dat jij en @HvO het over je vagijn hadden. Tot ik je laatst zin las…

6 likes

Zie het als een soort voorpret, net als maanden van tevoren al je vakantie helemaal plannen. Zeker als je nu de hele tijd thuis zit en verder eigenlijk niks te doen hebt. Ik snap het wel. :relieved:

5 likes

Haha ik ben zelf ook zwanger, maar kijk juist niet zo er uit naar de bevalling dat ik het voorpret zou willen noemen haha! Maar is voor iedereen anders natuurlijk

Laat het nou net zo zijn dat ik dat niet zo zei.

2 likes

Die studio tour van Nikkie, zo gaaf allemaal!

6 likes

12 likes

Yup really.