Beutyblogtopic XL #7

Deze koala is oprecht heel tof. Die zou ik zo in mijn tuin ophangen XD

Jee wat ben jij irritant.

2 likes

De discussie was al afgelopen en dan wordt er door @anon50301661 nog even een meme met Really Bitch er doorheen gegooid. Wie is er nou irritant? E als je zo’n meme dropt dan krijg je ook een bijbehorend antwoord.

12 likes

Speaking of Serena, altijd wanneer zij besproken wordt legt mijn hoofd direct de link naar bettygate; over 15 jaar ‘mama was jij betty_88??’ :joy:

8 likes

De. discussie. is. al. 4. uren. afgelopen waaaah stop it.

@Blush nikkietutorials? :smirk: ik ga eens kijken!

Ik heb wel eens geroepen dat ik Mascha in haar bunker days niet meer relatable vond. Kom ik nu wel van terug met deze quarantaine-leef.

24 likes

bunkerlifequarantine is echt net groundhog day, man wat saai

4 likes

Wel mooi dat de content van onze Mas nauwelijks is veranderd. Toch een beetje zekerheid in barre tijden.

29 likes

ja alsof er niks aan het handje is, ook wel even lekker

2 likes

Ja! Ik kan echt van zulke video’s genieten.

Kan ze nu ook roepen dat ze de allereerste was met een quarantaine lifestyle

11 likes

Tipje!

Ik vond het oprecht op een grappige video met haar dildo’s. Zou daar een collectie van haar zelf hebben gelegen?

Ik dacht ook woeeh lekker bijlezen voor het slapen gaan :grimacing: gelukkig zie ik in de laatste post ieta voorbijkomen over een tour van Nikkie, waar ik me nog mee kan vermaken :joy:

2 likes

Met andere woorden: Hij had er geen tijd voor dus

5 likes

Wat een onnodige aanname. Het komt echt vaker voor dat hondjes uit het buitenland het heel lastig hebben hier. Dan kan een ander thuis in een ander omgeving enz gewoon echt beter zijn voor het beestje. We weten totaal niet hoe het bij hen is gegaan.

7 likes

Wauw, ik kijk haar filmpjes nooit echt, maar ik snap nu echt hoe Nikki zo groot is geworden. Wat pakt ze het onwijs serieus aan met die studio. Heel inspirerend om te zien hoe iemand haar eigen bedrijf/merk zo serieus neemt en gaat voor kwaliteit. Ik krijg helemaal zin om mijn eigen werkplek te professionaliseren.

11 likes

Wat onnodige aanname? Jij vind het slim om een getraumatiseerde hond uit het buitenland te halen terwijl je een jong kind en een baby onderweg hebt? Ik niet. Voor zo’n project moet je nou eenmaal 100% aandacht hebben

19 likes

Had je niet alvast je vluchtkoffer klaargezet dan? :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Kritiek hebben op of het een briljant moment was om een hond in huis te halen vind ik alweer wat anders dan aannemen dat de hond weg is omdat hij er niet genoeg tijd voor had.

3 likes