Dit is echt pure evil van me maar ik vind dat Twan Huys verhaal dus echt hilarisch. Sinds Cynthia zichzelf plancoach noemt en mensen een poot uittrekt met haar veel te dure instagram cursussen (terwijl ze geen relevante studie heeft gevolgd) is ze wat mij betreft haar gunfactor totaal verloren.
Dan steekt dit toch wat magertjes af:
maarja andere doelgroep enzo
Een heuse rel in de Story!
Jammer dat alle kappers dicht zijn, nu zullen we nooit weten wat erin staat
ik ga dit zeker volgen.
Zo uniek is dat hele woord toch ook niet? Twan en Cynthia hebben het allebei niet uitgevonden ofzo
Plus: boeiend! Lezers van Twan denken waarschijnlijk Cynthia WHO?!? En andersom
Wtf is dit voor rare theekop emoji
Ik hoop zo dat dit een hele rel word. Even wat vermaak in deze bittere tijden
Ik zit gniffelend op de bank #lovedrama, maar heb ook wel een pietsie beetje medelijden met Cynthia.
Zoals gister in een van de topics al mooi gezegd werd: je mag voelen wat je voelt, maar als je het deelt, moet je je afvragen of je het wel zou moeten delen.
Ja enerzijds wel, anderzijds zou ik mn titel wel veranderen als ik zou googlen en dit zou zien. Ookal had ik het zelf verzonnen en niet van het boek van Twan geweten.
Precies dit dus. Je kunt ook er voor kiezen om niet álles op Twitter te gooien
Respect dat je het zo lang hebt behouden. Cynthia’s gunfactor is bij mij echt jaren geleden vervlogen.
Ik Heb cynthia haar blog al in geen eeuwen meer gelezen. Wandelt ze echt zo veel, of is het een rondje om te plas in Zwolle. Ik kan me namelijk niets herinneren dat ze leuke routes loopt.
Ze gaat soms even een blokje om met Kees
Moet wel zeggen dat nou precies zij hier een boek over schrijft een beetje gevoelig ligt haha
De omzet van Cynthia is gewoon 2 ton per jaar: https://www.vrijemeid.nl/2020/03/ton-omzet-cynthia-schultz.html
Pfoe ik heb ergens een verkeerde afslag genomen in mijn leven (had ik eerst Wandellust maar moeten lezen hi ha ho)
Oh heerlijk deze wandellust rel. Ik hoop op een reactie van cynthia
Met wie zou jij wandelen?
- Wandellust van Twan
- Wandellust van Sint
0 stemmers
Gewoon uberhaubt geen boek over wandelen. Miss een wandelgids met leuke wandel plekken maar je hoeft me niet te vertellen hoe ik moet wandelen en dat het leuk is.
Even voor jou een aangepaste versie
- Dance like Cynthia is watching
- Dance like Twan Huys is watching
0 stemmers
Ik denk dat Twan echt trots zou zijn.