Beutyblogtopic XL #7

Wel bisnus kless toch?

8 likes

In dat interview over die twee ton omzet zegt ze: “Mijn coach John Slabbekorn kost zeker wat, maar levert mij genoeg op.”

Laatst plaatste ze op Instagram dat ze een hele dure uitgave had gehad, namelijk 25.000 euro voor haar coach. 1 + 1 = idioot veel geld uitgeven aan een kwakzalver.

Maar gelukkig kan ze alles aftrekken van de belasting natuurlijk.

14 likes

Volgens mij is dat interview over hun inkomen eerder besproken, kwam me ook bekend voor toen ik dat las!

2 likes

Ben ik blij dat ik me destijds opofferde voor de gratis IG cursus van Kelly Caresse en niet hiervoor. Helaas beiden even nutteloos maar ik werd in ieder geval niet afgesnauwd door ons Kel.

19 likes

Ik ga dit zeker niet uitkijken, sorry allemaal. (Ik heb je Kelly Caresse resensie trouwens helemaal gemist). Als je dit een fijne manier vindt om gecoacht te worden, is er echt een beetje iets mis met je eigenwaarde.

Ergste hieraan is: het is als je zo redeneert nooit goed genoeg, dus zij hebben altijd klandizie. Je kan met moeite 10.000 euro gespaard hebben afgelopen jaren, je baan verliezen, niks kunnen vinden omdat de baankansen opdrogen en dan is “je hebt zitten kutten toen het goed ging” op een bepaald moment alsnog op jou van toepassing (mits je geneigd bent de oorzaak bij jezelf te zoeken). Je had toch meer kunnen doen?

1 like

Hoe kun je dit al op een serieuze toon uit je smoel krijgen. En nog niet door hebben dat je in de maling word genomen.

45 likes

Huh, gaat ze serieus naar Terschelling nu? Dat is toch niet de bedoeling. Ze hebben op de Waddeneilanden zelfs toeristen opgeroepen om weg te blijven. Maar ja zij zal zichzelf wel niet als toerist zien :expressionless:

8 likes

Krijg er echt Scientology-vibes van.

2 likes

John Slabbekorn klinkt als de slechtste student van Zweinstein joh.

108 likes

Haha ja het zielige neefje van Lubbermans

33 likes

Lijkt me dat het gewoon niet ge-update is

3 likes

J: “Ik zat de te denken aan: groei en leiderschap om je leven op orde te krijgen”
Andere J: "Als we ‘leven’ veranderen in ‘shit’, dan spreken we de jeugd aan en kunnen we nog meer geld verdienen.
J: Goeie shit ouwe, laten we dat doen.

1 like

Don’t get me started over die nep coaches, echt mijn bloed gaat er zo fucking hard van koken. Ik kwam onlangs op instagram terecht bij Janne Schuijn, volgens mij is zij ook een mommy blogger en ‘mindset motivator’ :nauseated_face: zij heeft heftige shit meegemaakt, dat zeker, maar zij coacht dus mensen zonder zinnige opleiding en het enige wat ze doet is een boel open deuren ingooien en shit die ze ergens anders heeft gehoord doorverkopen. En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen van mensen die dit doen, daar rete veel geld mee verdienen en kwetsbare mensen besodemieteren. Ik word er zó gruwelijk pissig van.

Sorry voor de off topic rant

25 likes

Elk biografisch verhaal van zo’n coach begint ook altijd met “toen ik mijn rug brak/depressief was/ging scheiden kwam ik tot de conclusie dat ik zoveel te geven had. Schouders eronder en ik stampte zo nog voor dat ik mijn eerste stap weer zette dit bedrijf uit de grond”.

Ben zelf net hersteld van een burnout, ik zie mogelijkheden.

14 likes

Slabbekoorn is echt een mega Zeeuwse achternaam. Dit vraagt om research.

1 like

Haha ja geen idee. Cynthia heeft het standaard in haar verkooppraatjes voor trainingen, workations, coachingsessies, etc staan.

Het woord complex in dezen zegt eigenlijk alleen wat over de klachten. Gaat erom dat je bij complex ptss ook nog andere klachten- vaak persoonlijkheids, depressie of emotieregulatie problemen- hebt naast de ptss klachten. In principe verwijs het woordje complex hier niet naar de complexiteot van het trauma. Echter, de meer heftige, vroegkinderlijke trauma’s liggen wel vaak ten grondslag aan complexe ptss, wat logisch is want het verstoort van vroeg af aan al van alles in je ontwikkeling.

Naast complex en gewoon ptss heb je ook nog het verschil tussen enkelvoudig en meervoudig trauma. Dat heeft dan wel weer direct te maken met het meemaken van meerdere of slechts 1 trauma.

3 likes

Oh en het is vaak idd zo dat als je trauma’s hebt meegemaakt je dan ook sneller iets als trauma kan ervaren omdat je bijv sneller bevriest/niet adequaat reageert in een volgende situatie, waar anderen zonder trauma dat anders zouden doen

2 likes

Ik heb zelf duizenden euro’s uitgegeven aan de sportschool inmiddels, dus ik ga zelf ook starten als personal trainer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik heb verder geen idee van eventuele achterliggende lichamelijke aandoeningen en (het voorkomen van) blessures, maar ach: ik verkoop gewoon mijn eigen trainingschema en wat ik van mijn personal trainer heb geleerd, pluk wat oefeningen van internet en dan komt het vast goed

18 likes

Naja omdat dat heel vaak gewoon goed gaat :stuck_out_tongue:

1 like