Dit wilde ik net komen posten.
Wow die oudste lijkt echt mega veel op Sjors
Ja, je merkte dat op zich al wel aan haar video’s, ze had het altijd over dingetjes van “hier heb ik dan nu planken opgehangen” waardoor je merkte dat sjors daar niet meer woonde.
Ik vind het een goede post, hopen dat het goed gaat met serena (maar denk het wel!) en dat mensen niet te veel opzoek gaan roddels en spannende verhalen
Dit wordt ook in het mommybloggerstopic besproken, voor wie niks wil missen
Wat hilarisch dat Bonnie een tent heeft gebouwd in de woonkamer haha. Ook zonder schaamte.
Ja misschien wel handig om het in één topic te houden toch? Wat is het meest logisch? Want Serena wordt meestal hier besproken, heb ik het idee. Onder de noemer van De Grote Drie.
Deze post is voor mij duidelijk maar voor 100 anderen blijkbaar niet?
Single?
Ben je vrijgezel?
Is je relatie over?
Mee eens, vind haar niet meteen mommyblogger omdat ze 2 kinderen heeft.
Ja en ze blogt af en toe nog over andere zaken. Dus laten we hier doen.
‘Mama van Loïs’ reageert met ‘bossmom’
-
whyyyy verwijs je naar jezelf als ‘mama van’. Je bent toch meer dan dat? (Love alle mama’s, maar pls leen er niet je hele identiteit aan)
-
sinds wanneer is ‘bossmom’ ook een ding???
Ook de mensen die alleen met ‘???’ antwoorden, ongekend
Hoop overigens stiekem wel echt dat Serena er nog meer over wilt delen maar ik zou haar ook groooot gelijk geven als ze het niet doet.
Hahaha.
Oh ik erger me ook aan de andere influenzas die slijmerige berichten posten als ‘jij kan dat’ en ‘trots op je lieverd’.
Vind deze dan ook wel weer vrij onaardig “O heel verdrietig. Sterkte! Maareh… je weet denk ik dat deze caption veel vragen oproept. Ga je daar antwoord op geven of is dit meer voor aandacht genereren?”
Singel geworden
Ach over 2 weken komt er toch wel een video oid met uitleg want dat levert views op en views = geld en dat kan ze goed gebruiken in deze barre tijd. En als ze er niks over zegt ondanks alle reacties, vind ik dat heel netjes van haar. Zo zou het ook moeten.
Ik snap het totaal dat ze zich zo afzijdig houd en het bij een simpel berichtje laat.
Maar stiekem hoop je dan toch dat ze het net zo breed op sociale media gaan uitvechten als André Hazes.
haha die vent ook gewoon stug zielsvel blijven noemen, mooi.
Gelukkig
Ik ben dus sinds ik hier meelees al zo benieuwd waar deze bijnaam vandaan komt!
Veel jargon vanuit EGF heb ik inmiddels wel kunnen ontcijferen, maar deze Het blijft me een raadsel.
Hij heeft een x zielsveel als zielsvel gespeld. In een post of in die gare rant, dat weet ik niet meer