Omdat hij in een emotionele post zei dat hij zielsveel van Serena hield, maar zielsveel had geschreven als zielsvel, toch?
dank!!
Hahahahaha ja met van die handgeschreven briefjes door het hele huis ofzo
12 maandjes
Ik lach hardop. Dacht dat het alleen een fb-post was. Kan mij helemaal geen briefjes herinneren. Wat is dittttt
ik dacht ook dat dat in die fb rant stond maar deze vond ik toen ik zocht op “george zielsvel” haha
Ik erger me echt kapot aan al die lui die single als singel schrijven. Wat irritant!!
Zou ze misschien geïnspireerd zijn door Co om toch maar eindelijk te delen dat ze weer single is? Het is idd haar goed recht om het voor zichzelf te houden, maar ik denk toch dat je hierdoor alleen maar meer vragen krijgt. Daarom krijg ik ook het idee dat de hele break-up tussen hun best wel moeilijk en misschien niet zo netjes is gegaan. Er waren natuurlijk al een paar gekke dingen gebeurd, zoals die inzinking van hem voor haar eerste zwangerschap.
Haha omg nu weet ik eindelijk waar “zielsvel” vandaan komt.
Ik dacht op de één of andere manier altijd dat het iets te maken had met een voorhuid maar de link kon ik maar niet leggen
De post-apocalypse fbpost van zielsvel was er ook een, ik dacht dat het daar vandaan kwam ook.
Co als in de vliegdame?
Ja Co with the flow idd!
Dat meen je!!
Ja Co with the flow heeft vanochtend een video geupload waarin ze vertelt dat ze uit elkaar zijn en uitlegt waarom. (Vriend wil terug naar Curaçao en zij is daar nog niet aan toe en waren nog paar andere dingen)
In die Facebook krant stond toch iets van Phylosopisch? Ook al zo’n pareltje uit zijn vocabulaire.
In die omstandigheden (van wat wij weten natuurlijk - we waren er (gelukkig) niet bij) was ik ook wel verbaasd toen ze een tweede keer zwanger werd. Lijkt me toch geen evidente ‘keuze’ wanneer je relatie zo rommelt.
Maar goed, hoe lopen de dingen soms… ik denk wel dat ze echt alles in haar kunnen doet om haar kinderen een warm liefdevol best te bieden.
Snap nu eindelijk een keer waarom jullie hem altijd zo noemen hier.
Dit onder de post van serena. Wat een domme domme post. Ik snap wel dat er af en toe posts worden verwijderd of een blogger een sneer geeft.
Waarom insinueert die vrouw dat serena afhankelijk is van George? Echt weer zo’n stomme aanname. Uwlch
moet heel hard lachen om de boodschappen