Beutyblogtopic XL #7

Wow ook echt iemand die zegt: laat Mascha maar, die reageert de laatste tijd erg hormonaal.

Doe ff normaal

1 like

Dat ze dan ook gewoon niet de moeite neemt om dat woord te googlenšŸ˜‚

Is haar eigen ā€˜vandesjen’ of wat was het? :joy:

1 like

Ja dat lees ik idd in die blog van Charlotte’s Law. Volgens mij heeft Story het ook nogal opgeblazen…

Maar niemand neemt story serieus? Ik vind dit artikel echt mega onprofessioneel overkomen

2 likes

Onpartijdig? Juist partijdig toch? Ze plaatst zelfs privƩberichten van cynthia over de titel? Of snapnik het nu niet :sweat_smile:

1 like

Partijdig inderdaad, my bad

Zou Charlotte dit gratis doen? Of is het opnemen voor Cynthia een ruilhandeltje?

Het zorgt wel voor bekendheid

2 likes

Ook echt in een vorig leven fotograaf. Zeg dan dat je hobby-fotograaf bent … jeetje zo’n korte tekst en toch zo kut.

39 likes

Ze heeft ook een oploskoffiegesprek en dan kan je vragen aan haar stellen maar dat is duur joh!!

1 like

Heu??
11 jaar geleden hoefde ik me niet aan een vreetschema te houden tijdens mijn zwangerschap (:stuck_out_tongue_winking_eye:)

12 likes

Ze is naar de woorden van Cynthia ook haar advocaat. (Ze is geen advocaat overigens @Juuldie. Althans ze noemt zichzelf jurist en er staat nergens dat ze de advocatenopleiding heeft gedaan dus daar ga ik vanuit…)

4 likes

Ik weet niet in welke context ze dit zegt maar het klinkt als sarcasme

dit is het gesprek:

Als je je boterham dubbel belegd is t idd zo op.

Mascha: Ik moet iets meer eten haha.

Voor dat je zwanger was at je toch ook veel beleg? je hoeft je niet te verantwoorden.

Mascha: ja altijd, maar ik moet echt doorvreten nu (ik loop nh soort van op schema met aankomen nu)

4 likes

Heb even haar LinkedIn gestalkt, geen advocatenopleiding en ze noemt zichzelf daar ook jurist.

4 likes

Naja de hoeveelheid zongedroogde tomaten op olie en donuts die erdoorheen gaan lijken mij zelf genoeg, maar ik ben geen verloskundige of dokter of diƫtist ofzo. En je krijgt natuurlijk ook niet alles te zien wat ze de hele dag eten.
Hun levenstijl vind ik echt heel amerikaans ofzo, alles veel indd, ook met die shirts etc.
Maar ja good for them, lekker genieten en ieder zn ding.

Oh maakt mij niet uit wat ze eet op een dag.
Soms ben ik best jaloers :smirk:

Maar doel op het moet doorvreten want loop op schema met aankomen.

Maar zal dan wel sarcastisch zijn.
Volgens de reactie op youtube reageert ze erg hormonaal hahaha

Ik denk het niet, ze had het er in de comment daarvoor over dat ze meer moest eten

Heb ik nooit gehad. Wel op de weegschaal bij de verloskundige, maar dat is vooral om in de gaten te houden dat je niet teveel aankomt.
Te weinig aankomen is volgens mij alleen zorgelijk bij ondergewicht voordat je zwanger raakt.
Maargoed, dat beleid qua aankomen kan misschien per verloskundige verschillen?

1 like

Nou ik niet! Zelfde wat heisenberg zegt. Snap mascha dr opmerking dus niet