Beutyblogtopic XL #7

Wat fijn dat alles goed is gegaan. De zusje waren er bij zo te zien, zoals aangekondigd. Dat is toch wel bijzonder om mee te maken.

Ik vind het wel wat apart dat je na 9 maanden nog steeds geen naam weet :zipper_mouth_face:

4 likes

Dat is toch super logisch, al zijn ze wellicht uit elkaar? Het is niet haar baby, het is hun baby.

ik moest 't even proberen :joy:

1 like

sowieso dat we binnenkort #1 google resultaat zijn als je haar zoekt haha

Ik moet over 3 weken bevallen en heb ook nog geen naam hoor.

2 likes

Hahaha wat? de naam van serena haar zoon?

Ik dacht door die H echt dat het een meisje zou worden. Ik kan gewoon geen naam bedenken die bij Marshall past en begint met de H. Alhoewel dat natuurlijk ook niet hoeft. Lijkt me eigenlijk wel leuk als ze hem Herman noemen ofzo.

5 likes

Ik heb echt al 25 namen bedacht voor eventuele kinderen. :joy: (ik weet niet eens of ik kinderen wil en mag krijgen, dus voor nu gebruik ik ze maar in de Sims). :+1:t2::joy:

11 likes
80 likes

Hier staat vast wel iets tussen toch :sweat_smile:

http://www.babynamenoverzicht.nl/engelse-jongensnamen/met-de-letter-h.php

Ik ga voor Haligwiella

Edit: ik vind Harvey of Harrison wel serieuze opties trouwens

3 likes

Ik denk ook Harvey.

5 likes

In haar stories lijkt Serena al terug thuis te zijn? Zou ze thuis bevallen zijn?

Ik zou eerder voor Harrison gaan. De bekendste Harvey die ik ken is Weinstein en daar zou ik toch niet mee geassocieerd willen worden.

1 like

In haar instapost was ze in het Diaconessenhuis, maar geen idee of ze daar ook bevallen is.

1 like

Oh echt waar? In België blijven ze meestal 2 tot 3 dagen na de bevalling in het ziekenhuis

1 like

Godver weer een lachkick

Ik zou voor Horn-rimned Harry gaan. Maar denk niet dat velen die nog kennen.

10 likes

Frost :heart:

3 likes

Ik moest aan deze scene denken toen Lotte uitleg ging geven.

2 likes

1 keer is duidelijk genoeg.