Beutyblogtopic XL #7

Serena nog geen naam voor haar kindje? Zoveel mooie Indo namen. Past vast wel eentje die de goedkeuring van zielsvel kan krijgen.

Edit: zielsvel is weg? Dan mag ze het helemaal zelf weten.

1 like

Waarom staat Sjors zo op de foto alsof hij borstvoeding geeft.

7 likes

IMG_20200108_224135

oh nee daar gaan we

58 likes

Dat is helemaal niet gek. Baby’s worden op de blote huid gelegd om te hechten en om lichaamswarmte over te nemen ( baby’s kunnen hun eigen warmte nog niet reguleren) dit is dus volstrekt normaal.

18 likes

Ah oke dat wist ik niet. Bedankt voor de schattige info :blush:

4 likes

Aww haha Martine laat haar numerieke obsessie nu ook op Serena los (op instagram). Ik vind het wel schattig :nerd_face: 2222222

tienvanwil's profile picture

tienvanwil

Neeeee joh wat heerlijk snel! Bizar en precies 2 uur later! Love it: de 2e en 2 uur bevallen en alles met 22 :heart_eyes: #getallengek Gefeliciteerd lieverd! Prachtig ook dat je zussen erbij waren! Ben heel benieuwd wat voor mooie naam je hem gaat geven!

edit: Serena heeft ook nog eens twee zussen die erbij waren!

82 likes

Beetje vreemde post dit

5 likes

Ja en ze heeft ook 2 zusjes en voor hun is het ook hun 2e neefje en voor Sjors zijn 2e kindje en samen met Sjors is ze een koppel van 2

58 likes

Voor de vaderband ?

(Oh godver daar gaan mn eierstokken weer)

3 likes

En het is nu 22u56

Dumdumdum
What are the odds?!

haha nee maar ik vind het echt wel schattig

5 likes

Oké. Dat is toch prima?

Het lijkt MIJ vreemd om een baby in je armen te hebben zonder naam.

“Hoi pa en ma, dit is hem dan: tja geen idee hoe hij heet, maar hij weegt 3500 gram”.

6 likes

Nou, precies daarom ja. ( Sorry)

1 like

Je hebt vaak niet van te voren bedacht om nog geen naam te hebben. Het is niet dat je het leuk vind ofzo. Of je bent er nog niet uit of je hebt meerdere opties :woman_shrugging:t3:

In ons geval zijn we er nog steeds niet uit, al hoop ik tijdens de bevalling wel te weten hoe ze gaat heten

Je hoort toch ook wel eens dat ze een naam hebben en zodra ze dat kindje zien denken “nee jij bent geen Henk”, misschien hadden Sjors en Sereen dat ook.

4 likes

Zo breng je het heus niet. Gewoon: “We zijn nog niet uit de naam.” Lijkt me niet zo’n probleem, de baby luistert er toch nog niet naar.

Misschien waren ze er ook nog niet uit, omdat ze soort van uit elkaar leken. Mijn vriend en ik waren gewoon samen en kwamen er al bijna niet uit.

2 likes

Het is duidelijk.
Het is blijkbaar een onpopulaire mening om het ietwat wat vreemd te vinden om je reeds geboren kind nog niet bij naam te noemen.
Got it :slightly_smiling_face:
Had geen idee dat dat blijkbaar zo vaak gebeurt. Sorry.

Ik zou willen dat ik zoveel kracht uit CIJFERS kon halen. Zou toch eenvoudig zijn, want alle cijfers komen regelmatig op een dag terug.

11 likes

Ja dit. En als je je eenmaal helemaal focust op één getal dan zie je het ook overal in. Ik weet zeker dat als ik nu bedenk “goh nummer 3 is wel leuk”, dat ik dan morgen bovengemiddeld veel 3’s zie

1 like

Donna?

1 like

zo leuk al die reacties van de vrienden van mascha en gregor!

4 likes