Beutyblogtopic XL #7

Dus als menen niet hysterisch gaan janken dan zijn het geen leuke reacties? Is toch fijn voor de foefs om te zien dat iedereen blij voor ze is, ook al is het niet mega hysterisch.

12 likes

Iets kan toch wel leuk zijn zonder bijzonder te zijn?

3 likes

Vind de titels van de afgelopen 4 vlogs wel leuk, ook lekker weinig poespas en recht voor z’n raap: Zo hebben we het aan onze ouders verteld, Tat vertellen en oud en nieuw vieren, Vrienden het nieuws vertellen, Nog meer vrienden het nieuws vertellen.

What you read is what you get haha

32 likes

Ik vraag me af of Mascha blijft vloggen. Ik zou denken dat de zwangerschap een beetje een enthousiasme boost zou geven maar gisteren twee vlogs gekeken en het is nog steeds zo saai en zonder enige moeite gefilmd.

9 likes

Die van vandaag had zo waar een timelaps!

3 likes

Ik vind het zo droog dat ze zonder aankondiging die foto bij iedereen in het gezicht drukken. Zo van, He Jess - en dan de foto.

25 likes

Haha ja ik moet er wel een beetje om lachen.

1 like

Mijn eerste gedachte toen ik zag dat Serena weer een jongetje heeft was dat ze die dan Stan zouden moeten noemen, Of Bruce (Eminem’s 2e naam, Marshall Bruce Mathers III)

5 likes

Is Marshall vernoemd naar Eminem? Dat wist ik niet

Ja, George is enorm fan. Zijn (hun?) hond is ook naar hem vernoemd, die heet Slim (als in Slim Shady)

hmm je kind vernoemen naar iemand met zulke vrouwonvriendelijke teksten…

Vind het wel een leuke naam, maar ik dacht dat ze gewoon teveel How I Met Your Mother hadden gekeken haha

5 likes

Ik weet niet wat ik erger vind.
Vernoemen naar Eminem of naar het aller saaiste comedy personage ooit vertoont.

18 likes

Las op Tara’s Instagram dat zij en Larissa ook de navelstreng hebben doorgeknipt. Vraag me dan toch af of George helemaal niet aanwezig was bij de bevalling. Of misschien was het gewoon zo afgesproken dat zij dat mochten doen en was hij daar ok mee.

1 like

Tara èn Larissa? #Navelstreng

Ook weer 2!

19 likes

De 2 zussen waren al benoemd he?! Nou geen extra onzin dingen gaan verzinnen :wink:

Het spijt me enorm.
afbeelding

5 likes

Ook geen post dat zijn zoontje geboren is. Nu hoeft natuurlijk niet alles op social media. Maar raar is het wel een beetje.

1 like

Plottwist: baby Heminem is niet van Gorgomel

7 likes

De baby is #spon

23 likes