Beutyblogtopic XL #7

Als youtuber van het eerste uur heb ik geen idee hoe ik Nikkie moet schrijven.

12 likes

Geef die jongen een medaille voor de intense moed, durf en het karakter dat hij getoond heeft door haar niet te outten. Het is ontroerend.

43 likes

Ik vind het ook een vreemde comment. Hij zal het vast goed bedoelen. Waarom nu nog zeggen dat er ‘vermoedens’ waren in de YT community.

Je zegt ook niet, nadat iemand is afgevallen, “ja je was inderdaad altijd heel dik”. ?!!!?!!

4 likes

Ik vind het eigenlijk gewoon een soort retrospectief outen. Doe gewoon niet. Het is nog steeeeeeeeeeeeeeds niet jouw verhaal om te delen en door inkijk te geven in jullie eerdere kennis/speculaties/roddels doe je dat juist wel.

32 likes

Doen mensen dus wel, maar is hetzelfde type mens dat dit soort Bardo comments achterlaat.

3 likes

maar ik denk dat zij op de transcommunity doelt en niet op de youtube community, wat ik toch wel net een ander verhaal vind
; neemt niet weg dat ik ook op deze manier ‘post-outen’ niet ok vind, maar wel minder kwalijk dan bij een “youtuber van het eerste uur die alle roddels kent”

Jessie Maya zit later in RTL Boulevard en Eén op één om over Nikkie te praten (zie instastories).

Ik vind dat ook wel apart.

Terwijl Fred en Linda heel duidelijk zeggen dat ze niet met de media praten. Dat alles is gezegd en dat alles aan nikkie zelf is.
Jammer dat sommige dit wel willen gebruiken voor hun eigen faam zoals ik het nu zie.

17 likes

Is Aranka gestopt bij Therme?

1 like

Fred was net op Radio 1 te horen.

Omg banjomovies! Die gast!! Wtf echt een ancient vault in mijn geheugen die open gaat :joy:

Ik hoor nu ook trouwens echt die ballenstem van hem terwijl ik dit lees en zie voor me hoe hij die emo lok uit zijn gezicht schudt /wappert :joy: ‘Yo whaddupp ghassten’ ,

8 likes

Het hangt er een beetje van af wat de insteek van het interview is. Jessie is net zoals Nikkie beauty-YouTuber en transvrouw, en heeft het op YouTube uitgebreid over haar transitie gehad. Op dat vlak is ze echt wel ervaringsdeskundige. Op zich zou ze veel kunnen vertellen over de invloed van haar coming out op haar carriĂšre (welke merken willen bv. niet met haar samenwerken omdat ze trans is).

9 likes

Wie zijn Fred en Linda

3 likes

Fred van Leer denk ik?

Linda Hakeboom, haar beste vriendin en zij maakt (of heeft al gemaakt) een documentaire over Nikkie.

1 like

Ohja ik snap dat Linda zich hierover uitspreekt maar wat heeft Fred liter pus Van Leer hiermee te maken

26 likes

Geen idee haha

Fred en Nikkie zijn beste vrienden toch?

Ik ken een aantal dorpsgenoten van Nikkie en het is wel eens ter sprake gekomen in de afgelopen jaren, maar eigenlijk had iedereen zoiets van ‘klopt, maakt haar niet minder leuk, haar verhaal en zal het heus wel vertellen als ze zelf zover is’. :heart: :heart: :heart:

12 likes

Enige wat ik denk is wayo waar komen al die brabanders opeens vandaan op FF.

87 likes