Beutyblogtopic XL #7

Hahahahhahhaah laughed way too hard

1 like

Hahaha briljant :joy:

1 like

Ahhh wat lief ook hoe Josh en Nick reageren :slight_smile:

17 likes

Wow 2 x 2 vingers als quotes!!!

2 likes

Soms zijn mensen al uit elkaar maar wil 1 van de 2 nog een kindje erbij, en dan graag met ex partner. Zodat het eerste kind een volledige broer of zus heeft. Ja echt.

2 likes

Hier zat ik ook al aan te denken ja! En op zich… Waarom ook niet? Als je goed met elkaar om gaat en goede afspraken hebt… Je hebt het in ieder geval al meegemaakt samen dus je weet wat je aan elkaar hebt

2 likes

Naar aanleiding van wat @Whitecactus en @Fair schrijven… ze is natuurlijk zo’n 9 maanden zwanger geweest. Misscchien zag hun relatie er toen heel anders uit?
Natuurlijk zijn er vrouwen die zwanger worden van hun ex, maar wij hebben toch géén idee. Ik dénk dat de enige veilige aanname is dat zij iig niet meer een ‘traditionele’ relatie hebben. Misschien zijn ze wel aan het latten omdat dat voor hun beter werkt. Er zijn allerlei opties denkbaar.
Ik ben ook wel erg benieuwd hoor, daar niet van. Ze zal het op enig moment wel zeggen verwacht ik.

6 likes

Zo bizar hoe dat allemaal is gelopen zeg. Besef even dat ze verloofd waren, nu twee kinderen… Zo jammer voor ze.

Bizar hoe het gelopen is? We hebben toch nog altijd geen flauw benul hoe het gelopen is.

76 likes

Als ik Serena was zou ik echt heel hard lachen over dat er al een maand gespeculeerd wordt op basis van sociale media en comments, over iets waar ik nog nooit ook maar een vorm van een update over gegeven heb.

23 likes

Ok hoe het líjkt te verlopen :wink:

De enige veilige aanname? Sorry ik moet daar serieus om lachen. We weten helemaal niks behalve dat ze een relatie hebben. Meer hebben ze niet verteld.

6 likes

‘Aan Max en Marije vertellen dat ik zwanger ben’

Het is ook wel slim om niet 1 video te maken van ‘hoe vertelden we het onze vrienden’ maar gewoon een week lang elke vlog daarover te laten gaan. Nu kijk ik ze allemaal, anders had ik alleen die ene video gekeken waarschijnlijk… en daar omheen vlogt ze niks, dus het is ook nog een paar dagen zo goed als vlogvrij voor ze.

20 likes

Wow ik was even alle forumfuncties aan het bekijken en ik vond dit

I see you Inge Marieke :eyes:

130 likes

Dr siEm wIsT hEt gElIjK hOoR

32 likes

Dokter Siem …

4 likes

Die Siem heeft een druk bestaan.
24/7 dokter, maar ook 24/7 bodyguard!

51 likes

Ja je hebt gelijk. Maar dan wel een relatie in de allerbreedste zin van het woord.

1 like

Cosleepen? Is dat een ding?

2 likes