Ja echt oneeeeeindig. Niemand vind dit leuk om te zien? Zelfde als van die lange autogesprekken ofz. Of drie minuten versneld beeld hoe iemand zit te editten/werken/de was opvouwen
Dat is hij zeker niet. Hij was een keer jarig en toen stond op zijn verjaardagstaart âRich Lives Matterâ, alsof Black Lives Matter een punchline is. Daar had hij best excuses voor mogen aanbieden.
Want als je zwanger bent is het logisch dat je tig leggings koopt natuurlijk⊠logica 
maar ze koopt altijd highwasted leggings en daar ga je echt niet je hele zwangerschap in passen lijkt me?
Mascha gonna Mascha 
Als ze dat deel weg had gelaten was er letterlijk anderhalve minuut over van haar vlog 
Ik spoel die spelletjesstukken altijd door, niet boeiend.
Wat zou ze er zelf nou van vinden dat ze zo op de cover staat? En zal ze weer terug Nikkie worden of blijft het nu eeuwig âNikkie de transgenderâ zoals OP1 ook niet zo subtiel aankondigde?
Je sekse kies je zelf? Is dat iets wat je kan kiezen? Weer wat geleerd.
Dit valt me behoorlijk tegen van Elsevier!
Heh. Je sekse is nou juist hetgeen je niet kiest of voor je gekozen wordt.
En als ze gender bedoelen gaat dat ook niet op. Het is geen keuze in dit geval.
Mogen zij zomaar haar foto gebruiken op de cover?
Als de fotograaf de rechten heeft wel
Idee voor de zaterdagavond: Amerika shoplog van Mascha kijken en elke keer dat ze zegt âniemand wist nog dat ik zwanger wasâ een shotje nemen
Beter voor Dry January
Hahaha fail, serieus? Voor mijn idee echt 50x, eerst bij al die leggings en toen bij de wijde shirts en dat het de reden was dat ze niet naar Disneyworld waren gegaan, etc.
Miss maar beter voor je lever ook ja
Stoorde me vooral er aan dat ze zei dat ze zwanger was, nee meid je bent nog steeds zwanger.
Nou heeft Mascha er sowieso wel een handje van om dingen apart te verwoorden maar ik raak een beetje in de war door het boulevard interview. Ik krijg namelijk het idee dat ze âpasâ zijn begonnen met proberen. Alsof het moeilijk zwanger worden meer iets was waar ze in hun achterhoofd rekening mee hielden. En gelukkig is het dus vrij vlot op natuurlijke wijze gegaan. Ik dacht juist dat ze al jaren probeerden en dat het niet lukte en kijkers daarom al die tijd meeleefden etc. Anders heb je toch ook geen reden om âna Miamiâ medische onderzoeken te overwegen?
Kwetsbaar onderwerp, dus ik word er graag op gewezen als ik echt iets kuts zeg nu.
Ik heb geen idee hoor, maar misschien wilden ze het wel een X periode proberen voordat ze in de medische molen zouden stappen en was Miami voor hun het einde van die periode. Dat lijkt me nog wel logisch!
Ah ja, makes sense!
Ze legde het in de video zo uit dat ze jaren âgewoonâ onveilige seks gehad hebben zonder het te proberen en het pas kort geleden echt gingen proberen door op eisprong te letten enzo.