Beutyblogtopic XL #7

Ooh, op die manier. Ja, dan snap ik het. Thanks!

ja en ik vind serena gewoon een toppersoonlijkheid hebben.
zou graag vriendinnen met haar en angel zijn!!

8 likes

Waarop is dit gebaseerd eigenlijk?
Ik las hier natuurlijk wel dat mensen denken dat zij en haar vriend uit elkaar zijn of niet meer samenwonen, maar dat is niet zeker toch?
Of spelen er nog meer dingen?

Niet om te zeggen dat je geen gelijk hebt hoor, ik heb echt geen idee, maar ik vraag me gewoon af of er meer is dat ik gemist heb.

8 likes

Als ik geen speculatie mag aanwakkeren over dit onderwerp haal ik mijn post wel weer weg, maar ik weet ook niet waarop het gebaseerd is dat haar relatie over is. Weten we dat echt zeker? Nee toch?

nee weten we niet zeker. hoop dat ze nog gewoon samen zijn maar geen zin meer hebben omdat online te benadrukken

2 likes

Ik ben nog steeds met mn eerste bezig die ik vorig jaar mei heb gekocht haha.

6 likes

Mascha pakt iets ujt van Lush waar kaneel in zit.

Grek: Neee die mag jij niet, zit kaneel in!¡!¡

Ja Grek ze gaat het ook echt opeten :roll_eyes:

21 likes

Nee, kaneel wordt afgeraden als je zwanger bent.

Maar ook pas als je er heuuul veel van zou eten

Als je zwanger ben mag je niet zoveel kaneel

Oh echt?

No fun zwanger zijn zeg.

40 likes

Ik zeg dit wel vaker en wil ook niet echt heel triest zijn maar überhaupt 9 maanden geen drank is voor mij de dealbreaker.

60 likes

Ik heb ook een stash van die dingen, 1 per half jaar ofzo. Neem houdbaarheidsdatum niet te serieus zeker niet met die dingen, kan op z’n hoogst een beetje uitdrogen lijkt me.

Ben jaloers op hun turkse food bestelling voor een heel weeshuis. Heb hongerrr, had gerust mee kunnen eten.

1 like

Hahahaha savageee

1 like

Zeiden ze niet amandel? Ze kon een tijdje niet tegen amandel op haar huid namelijk.

Klopt, maar daarna kwam ook echt kaneel haha.

1 like

Hahah vanmiddag zag ik deze comment

Geen idee of er waarheid in zit maar dan maar gewoon niks meer eten of drinken hoor…

15 likes

Volgens mij is dit deels wel waar. Zag het voor het laatst ook al voorbij komen

En dat willen ‘we’ niet :nauseated_face:

12 likes

Ik zie net een stukje over Mascha op de insta van RTL Boulevard. Wat is haar vocabulaire beperkt zeg! Ze komt niet zo best uit de verf in dat korte filmpje. Zo gehaast ook. Lekker geloofwaardig: we willen niet te veel kopen voor de baby. SURE HONEY.

2 likes

Ja, ik heb hem ook gezien. Ze komt er idd niet echt lekker uit maar kan me ook wel voorstellen dat het spannend is. Een grote camera en wat mensen eromheen ed.