Beutyblogtopic XL #7

Beutyglossbaby.nl

1 like

Misschien, maar dat is toch wat ze elke dag doet? Ik bedoel ‘al jaaaaaren’ en natuurlijk geleerd op haar opleiding. :joy:

1 like

Thee kan de absorptie van ijzer verminderen en zo indirect wat bijdragen aan bloedarmoede. Als je al bloedarmoede hebt, kan het de bloedarmoede verergeren. Maar als je nergens last van hebt, en eventueel een tijdje wacht na het eten met thee drinken, zie ik echt niet waarom je helemaal geen thee meer zou drinken. Beetje overdreven lijkt me.

6 likes

Hahahahaaa echt he.
Mascha ziet iemand die drugs gebruikt : Op mijn opleiding.
Mascha ziet een kind : op mijn opleiding.
Ohja echt waar Mascha vertel eens iets over dat jaar dat je in Amerika woonde.

21 likes

Babygloss.

4 likes

Welke opleiding heeft ze eigenlijk gedaan? Is me niet helemaal duidelijk

2 likes

Misschien kun je 1 van haar 1800 vlogs terug kijken. Het komt in 70% van de vlogs voor. Ohja en als die blog nog online staat kun je het zo terug vinden.

5 likes

Ah hier is gelukkig uitleg!!
6 likes

Aaah in het oude appartement :heart:

2 likes

Ik dacht even Rob Geus.

35 likes

Nou dat was ook een sfeerloos hol, als je het mij vraagt.

4 likes

Ik ook hahahaha

Ik denk ook dat ze straks met opbergtips voor winterkleding/te grote kleding voor je baby in bakken van de Seenos komt. Daar heeft ze ook gewerkt he, toen heeft ze geleerd om dozen open te maken. Komt echt goed van pas nu met alle pakketjes.

5 likes

Nikkie zal te gast zijn bij Ellen! Zie ik op insta

64 likes

Wel echt zo cute dat Krek al die mini sneakers koopt voor de baby. Die schoentjes zijn echt mijn droom maar veel te achterlijk duur voor zulke kleine kindjes. Maar hij koopt ze gewoon :star_struck:

2 likes

afbeelding

3 likes

Ik zag net deze video.
Vanaf 3:40 beelden van Serena met haar kind en later Marshall die z’n broertje ontmoet, echt heel lief! En ze ziet er zo zen uit

2 likes

12 likes

Beter maakt Ellen Nikkie niet belachelijk methaar Boomerhumor

5 likes

Ik zou Marshall ook niet uit mijn strot krijgen eerlijk gezegd. :joy: Ik vind het vreselijk, maar whatever works for them! Het is wel een leuk ventje en daar draait het om.

4 likes