Als je zwanger ben mag je niet zoveel kaneel
Oh echt?
No fun zwanger zijn zeg.
Ik zeg dit wel vaker en wil ook niet echt heel triest zijn maar ĂŒberhaupt 9 maanden geen drank is voor mij de dealbreaker.
Ik heb ook een stash van die dingen, 1 per half jaar ofzo. Neem houdbaarheidsdatum niet te serieus zeker niet met die dingen, kan op zân hoogst een beetje uitdrogen lijkt me.
Ben jaloers op hun turkse food bestelling voor een heel weeshuis. Heb hongerrr, had gerust mee kunnen eten.
Hahahaha savageee
Zeiden ze niet amandel? Ze kon een tijdje niet tegen amandel op haar huid namelijk.
Klopt, maar daarna kwam ook echt kaneel haha.
Hahah vanmiddag zag ik deze comment
Geen idee of er waarheid in zit maar dan maar gewoon niks meer eten of drinken hoorâŠ
Volgens mij is dit deels wel waar. Zag het voor het laatst ook al voorbij komen
En dat willen âweâ niet 
Ik zie net een stukje over Mascha op de insta van RTL Boulevard. Wat is haar vocabulaire beperkt zeg! Ze komt niet zo best uit de verf in dat korte filmpje. Zo gehaast ook. Lekker geloofwaardig: we willen niet te veel kopen voor de baby. SURE HONEY.
Ja, ik heb hem ook gezien. Ze komt er idd niet echt lekker uit maar kan me ook wel voorstellen dat het spannend is. Een grote camera en wat mensen eromheen ed.
Beutyglossbaby.nl
Misschien, maar dat is toch wat ze elke dag doet? Ik bedoel âal jaaaaarenâ en natuurlijk geleerd op haar opleiding. 
Thee kan de absorptie van ijzer verminderen en zo indirect wat bijdragen aan bloedarmoede. Als je al bloedarmoede hebt, kan het de bloedarmoede verergeren. Maar als je nergens last van hebt, en eventueel een tijdje wacht na het eten met thee drinken, zie ik echt niet waarom je helemaal geen thee meer zou drinken. Beetje overdreven lijkt me.
Hahahahaaa echt he.
Mascha ziet iemand die drugs gebruikt : Op mijn opleiding.
Mascha ziet een kind : op mijn opleiding.
Ohja echt waar Mascha vertel eens iets over dat jaar dat je in Amerika woonde.
Babygloss.
Welke opleiding heeft ze eigenlijk gedaan? Is me niet helemaal duidelijkâŠ
Misschien kun je 1 van haar 1800 vlogs terug kijken. Het komt in 70% van de vlogs voor. Ohja en als die blog nog online staat kun je het zo terug vinden.
Ah hier is gelukkig uitleg!!