Aaah in het oude appartement 
Ik dacht even Rob Geus.
Nou dat was ook een sfeerloos hol, als je het mij vraagt.
Ik ook hahahaha
Ik denk ook dat ze straks met opbergtips voor winterkleding/te grote kleding voor je baby in bakken van de Seenos komt. Daar heeft ze ook gewerkt he, toen heeft ze geleerd om dozen open te maken. Komt echt goed van pas nu met alle pakketjes.
Nikkie zal te gast zijn bij Ellen! Zie ik op insta
Wel echt zo cute dat Krek al die mini sneakers koopt voor de baby. Die schoentjes zijn echt mijn droom maar veel te achterlijk duur voor zulke kleine kindjes. Maar hij koopt ze gewoon 

Ik zag net deze video.
Vanaf 3:40 beelden van Serena met haar kind en later Marshall die z’n broertje ontmoet, echt heel lief! En ze ziet er zo zen uit
Beter maakt Ellen Nikkie niet belachelijk methaar Boomerhumor
Ik zou Marshall ook niet uit mijn strot krijgen eerlijk gezegd.
Ik vind het vreselijk, maar whatever works for them! Het is wel een leuk ventje en daar draait het om.
Cameron vind ik wel leuk
Eens, vind Ellen laatste jaren totaal niet meer sympathiek of uberhaupt aardig/geinteresseerd overkomen haha.
Wel mega benieuwd, is volgens mij dr eerste echte internationale tv gig toch?
Hahaha mascha haar reuksensor is 10x zo sterk nu
Ja die is heftig! Manmanman… daar slaap je zelf bijna niet van
Welke docu is dat?
Raad voor de kinderbescherming Jeugdbescherming. Ik hierbij een stage gedaan, geen kattepis. Toen leerde ik opeens veel meer dan m’n hele studie.
Ik denk of de leidsters geen bloedspatten op hun kleren hebben en of er geen collecties messen en hypodermic needles of condooms onafgedekt in de zandbak liggen. Dan zal t wel goed zijn
Nou dat zal je verbazen. In Amsterdam was heel lang een ki.n.d.er.dvb onder een studentenvereniging waar het verschraalde bier in de bedjes lekte.