Samenvatting
Wat naar om te horen, wist niet dat de impact voor de groep die in crisistijd afstudeerde nog steeds zo groot was. Studeerde in die tijd. Koos mede daarom de makkelijke route in de pedagogiek en onderwijskunde ipv orthopedagogiek. Heb daar nu een prima baan in, maar spijt als haren op mijn hoofd. Ga hoogstwaarschijnlijk dit jaar beginnen aan de postmaster.
@Soy.peor jeugd en gezinsprofessionals zijn tuchtrechtelijk aansprakelijk en je moet je registreren als professional. Dat kan alleen met bijscholing, intervisie, de juiste opleiding en de juiste vakken. Als je dus een groot gat hebt, of deroutes hebt genomen in je studie kom je (in mijn eigen geval terecht) niet aan de bak. De opleiding om dat de fiksen (als je al de juiste vooropleiding hebt) kost 5000 euro voor 45ect, maar je kan daar als je in de eerste jaren van je carrière denkt: oei ik wil toch die kant op, niet te lang mee wachten omdat je dan al helemaal niet meer terug kan. Tegelijkertijd is er een tekort aan juist geschoolden.

zit het ook te bingen nu haha