Beutyblogtopic XL #7

Er gaan mensen €890 betalen voor een panty???

15 likes

Alle fake designer is meestal via secret-links te koop, risico is wel dat je geen geschil mag openen etc. en via tussenpersoon moet communiceren. Ik ga eens kijken of ik nog in zo’n groep zit op FB. Had me ooit aangemeld omdat ik zo’n GG-riem wilde maar heb uiteindelijk nooit besteld. Kan zijn dat ik er al uitgekickt ben.

3 likes

Wil ik best geloven! Afhankelijk van hoe het materiaal verkregen wordt en of dat iedereen in het productieproces fatsoenlijk betaald wordt, kan je best daarop uitkomen. 60 eur well spent als het echt vele malen beter zit.

1 like

We kunnen we uit deze instafoto in ieder geval opmaken dat het ondanks haar break van youtube financieel gelukkig nog aardig gaat :sweat_smile: als je na ongeveer een jaar bijna niet werken (en ik neem aan weinig inkomsten?) nog altijd zoveel geld kun uitgeven aan een PANTY

disclaimer: hiermee zeg ik dus niets over de burnout, alleen dat ze blijkbaar redelijk wat (spaar)geld gehad moet hebben, ondanks haar (eerdere) uitgavenpatroon.

14 likes

Een panty die een jaar meegaat?

image

Misschien heeft ze hem niet eerder gedragen :grimacing:

10 likes

Ik heb panty’s die al twee jaar meegaan :see_no_evil: draag ze wel maar 2x per maand ofzo

1 like

Haha ja ik ken mensen zoals jij maar dit ben ik:
image

(heb gewoon pecht denk ik, ik trek er zelden zelf een gat in maar blijf altijd wel aan een haakje aan een stoek haken, iemand met klittenband aan haar tas loopt langs me, ik kom een enthousiaste hond tegen…duur merk of goedkoop maakt geen verschil trouwens, alles al geprobeerd :joy:)

40 likes

Absurd, maar ja. Zolang er maar een merk opstaat betalen bepaalde mensen inderdaad zulke bedragen.

Ik vind een panty boven de 10 euro al te duur… Gezien ik al een ladder in mijn panty krijg als ik zo’n ding aan kijk…

10 likes

Ik zag dit in Cynthia’s enerverende weekoverzichy en las dat ze naar de AA ging :laughing: dat zou dry January wel heel serieus maken.

46 likes

90 euro voor een panty😱 ik voel me arm.

2 likes

Het schijnt wel dat dure panty’s (van wolforf ed) langer meegaan maar zelf durf ik ze echt niet te proberen.

Tip voor mensen die op hun werk graag panty’s dragen maar net zo onhandig zijn als ik: vraag aan iedereen voor je verjaardag je lievelingspanty en gooi je bureaulade er mee vol.

5 likes

Ik heb altijd de ladder resist van de zeeman voor 5 euro. Ze zijn alleen niet gat resist dus oppassen met lange nagels. Er komen nooit zo’n lelijke horizontale lijntjes in en ik vind m verdacht veel lijken op de wolford panty van mn collega qua look en feel.

18 likes

Ik heb die van Orublu en die zijn echt fantastisch. Zitten als enige panty ter wereld lekker en gaan best lang mee!

9 likes

Ik draag ze bijna iedere dag! Sommige heb ik al 3 jaar nog steeds prima!

1 like
  • Een paar Gucci tights
  • 5 minuten een interview hebben met Ellen.

0 stemmers

Koop Wolford panty’s! Gaan jaren mee. Heb dit voor mijn gevoel al 300x gezegd dus ga nu ook aandelen kopen brb.

5 likes

Mascha levert in haar insta stories commentaar op iemand die een masterscriptie over de vlogs heeft geschreven. Ze is het duidelijk niet met hem eens en is soms ronduit onaardig, maar laat wel zijn volledige naam in beeld staan?!

12 likes

Mascha is op insta stories een hele scriptie van iemand aan het ontleden die (onder andere) over haar en vloggen gaat. Ze geeft allerlei kritiek en benoemt waar diegene allemaal naast zit. Ik vind het allemaal ook erg ver gezocht en het lijkt erop alsof die persoon inderdaad maar een paar vlogs gezien heeft, maar ik snap echt niet wat ze hier nu mee wil bereiken. Als ze het zelf geen aandacht gegeven had, had waarschijnlijk bijna niemand het gelezen. En bijv hier en op waarschijnlijk veel andere plekken wordt er genoeg over haar geschreven (ongetwijfeld ook allerlei dingen die niet kloppen) maar daar gaat ze toch ook nooit op in? Vind het een beetje mean girl gedrag dat ze nu openlijk iemands scriptie af gaat kraken, met naam en toenaam

7 likes

Haha twee zielen… :yum:

2 likes