Ik dacht ook dat het Mari was, maar vind zijn blog wetenschappelijker onderbouwd dan deze scriptie. Ik vind het onderwerp origineel en ik zie dat je sommige oude, ervaren professoren van alles wijs kan maken over zo’n nieuw onderwerp waar zij weinig kaas van gegeten hebben. Het lijkt inderdaad alsof de student maar een paar vlogs gekeken heeft en dan ook nog eens de verkeerde heeft gebruikt om zijn punt duidelijk te maken. In een aantal vlogs van Mascha kun je ook wel zien dat ze ‘typische vrouwendingen’ doet. Midden op de dag opruimen, thuis zitten (werken, maar ok), slecht rijden (niet de weg kennen/geen kaart of navigatie kunnen lezen wat meermaals door Gregor, als grap wellicht, wordt bevestigd).
Het had een ijzersterke scriptie kunnen worden, maar dat eindeloze gepraat over genderrollen komt mijn neus uit. Waarom moeten we anno 2020 (uit welk jaar stamt de scriptie af?) het nog steeds hebben over genderrollen? Genog mannen die thuis werken en even snel het huis opruimen 's ochtends voor ze aan het werk gaan. Vind Mascha een slecht genomen voorbeeld hiervoor.