Hahah ja echt hé.
Waarom zou ze niet zo mogen reageren. Altijd maar die high road. Die gast schrijft toch stomme dingen over haar. Dan mag ze daar op reageren. Iedereen had hetzelfde gedaan.
Hahah ja echt hé.
Waarom zou ze niet zo mogen reageren. Altijd maar die high road. Die gast schrijft toch stomme dingen over haar. Dan mag ze daar op reageren. Iedereen had hetzelfde gedaan.
Vind ik ook lullig. Het is soms zo moeilijk om met een origineel onderwerp te komen, heb je eindelijk je scriptie af, komt er nog eens commentaar van iemand die je hebt geanalyseerd. Op insta ook nog eens.
Het forum en dan zeggen “maar ik lees écht niet mee hoor”
Ik zie dan voor me hoe zij haar naam intypt.
Mascha… hmm niks Mascha feotistova… nee ook niet alleen een rare scriptie.
Mascha en gregor… alleen zwanger interviews. Hmm misschien Massa en krekkor… Ah yes daar is het forum!
Hahaha ik ben net mijn kampverslag van groep 8 aan het lezen en vind het bijna van hetzelfde niveau eigenlijk
Hahah dat zou deze scriptie nog beter maken, als hij in comic sans was geschreven.
Als je een publiek figuur bent is het wel handig om politiek correct te zijn
Gebruik ik het verkeerd?
Met een voorpagina gemaakt van wordart
Nou ik zie niet in wat dit met politiek te maken heeft.
Zou jij die persoon gaan mailen? Ik niet hoor.
Nou, wat flauw om zo te struikelen over een bepaalde woordkeuze waarvan ik niet inzie dat ik het verkeerd heb toegepast, als dat al zo is?
“Wat een correct / wenselijk voorstel om de ander helemaal op te zoeken en te benaderen en erover in gesprek te gaan. Alsof men niet ook gewoon gevoelens en gedachtes kan hebben die hij er soms ongenuanceerd uit wil gooien.”
@monkeyslut Ik zou die moeite zelf zeker niet nemen.
Dus omdat het niet iemands bedoeling is, is het allemaal niet erg?
Als je aan de uni kunt studeren ben je ook slim genoeg om te bedenken dat iemand je scriptie leest als die online gepubliceerd is en diegene haar naam een miljoen keer in je scriptie voorkomt.
Dit is echt een algemene irritatie van mij, dat ‘omdat het niet iemands bedoeling was’ het allemaal niet erg is wat iemand doet of zegt.
@HvO
De resultaten die je krijgt en in welke volgorde die staan wanneer je iets op google intypt kunnen bij iedereen anders zijn.
Ik vind het echt heel raar dat je in een scriptie blijkbaar niet altijd hoeft te anonimiseren? Ik dacht dat dat verplicht was. Het is ook helemaal niet van toegevoegde waarde dat het om specifiek Mascha gaat. Het gaat toch om de analyse? Dus ik vind het goed dat Mascha het lekker deelt op haar Instagram. Die scriptie had gewoon anoniem moeten zijn.
Ok maar wanneer komt nu eindelijk een scriptie waarin wordt bewezen dat vloggers belasting moeten betalen over de waarde van hetgeen ze hebben #gekregen ?
… … … … …
…
…
… X1000
Dit zou haar stories zijn.
Ik snap gewoon niet dat dat via Instagram moet. Nu krijgt het juist enorm veel aandacht? Benader dan de persoon of onderwijsinstelling
Aan jou de eer!
Ik denk dat ik nog liever mijn eigen onderbeen amputeer met een lepel dan dat ik een master fiscaal recht ga doen.
Aaaah bah