Beter lezen: poepen.
Oké sorry kom ik weer aanzetten vanuit onder mijn steen zonder social media maar waarom lijkt het zo te zijn dat Serena en George uit elkaar zijn?
Omdat ze niet meer kleffiebeffie over elkaar posten op insta en Sjors een hond heeft gekocht en Serena katten heeft dus dat is gek
Dank voor de snelle update
George komt nooit meer voor in haar beutylab dagboekje.
George heeft opeens een hond die we ook nooit zien bij Serena.
Rob en pita verspon feliciteerde George heel raar op instagram met die hond.
Af en toe reageren ze heel raar op elkaar op instagram.
Oké, mm ja ik snap de geruchten.
Wel echt super zielig voor hen als het waar is met hun gezinnetje 
En dan ook dat het weer tijdens haar zwangerschap is, bij de vorige hadden de natuurlijk ook een break
Hoezo natuurlijk? Daar hebben ze zelf toch ook nooit iets over gezegd?
En zowel, dan kruip ik nu onder mijn steen haha.
Oh misschien een valse herinnering, maar ik dacht dat Serena toen wel een post had waarin ze het niet expliciet zei maar wel dat ze moeilijkheden hadden gehad maar er doorheen werkten enz
Ja is wel heel zielig… maar volgens mij gaan ze nog wel goed met elkaar om? Althans zover als wij dat zouden kunnen beoordelen natuurlijk 
Zou het best grappig vinden als wilders of mark rutte me zouden exposen op SM (Mijn masterscriptie ging over politiek en de maatschappij.)
Omggggg the memories!!!
Love it
Credits gaan naar mn telefoon 
Toen Serena net bevallen was stond er op haar Instagram ook een aantal keer dat ze alleen thuis was met Marshall en Cameron ‘s avonds. Ik snap wel dat je van te voren niet steeds thuis kunt wachten, maar als de baby er is dan vind ik het wel vreemd dat je je verloofde met een peuter en pasgeboren baby alleen laat.
Ze heeft het bijvoorbeeld ook steeds over dat Cameron haar niet wakker heeft gemaakt, in plaats van ons.
Maar ff eerlijk, die schrijft ze ook niet meer. Heb even gezocht (duurt toch niet lang met die drie artikelen per maand) en de laatste is van 13 mei.
Op zijn FB pagina staat ook dat hij vrijgezel is.
Facebook status zegt voor velen ook niks maar ik denk dat zij wel gewoon uit elkaar zijn. Kunnen er wel omheen draaien maar alles lijkt daar iets te vaak toevallig steeds net iets anders te verlopen dan ‘gebruikelijk’. Heel onpraktisch en steeds vanuit een individu gesproken ipv mensen in een relatie. Of ze moeten opeens latten of hebben een ‘break’ van het samenzijn om uit te vinden wat ze willen ofzo.
Gaat ons ook niet aan verder, ze is ons geen verklaring schuldig maar aangezien die speculatie blijft opdoemen en zoveel erop wijst dat (zelfs als je een onwijs privé persoon bent) ze niet meer voor elkaar spreken… 
Even heeeeel random maar toch iets grappigs waar ik even aan moet denken mbt Serena. Vorig jaar toen Mascha Boxing Stars ofzo deed, ging ze overdreven support stories maken met ‘go Maschaaaa, jaaa’, ed. voor spon en daarna gewoon radiostilte. Vond dat zo raar en gênant ofzo? Mascha volgt haar niet eens. Daar moet ik opeens aan denken en ga dan zomaar stuk om wat mensen bereid zijn om te doen voor geld/spon. Maakt niet uit hoe lang de ruzie geleden is maar hoe geforceerd die support was: I could neverrrrr. Jullie zijn én geen vrienden én hebben ook niet eens een zakelijke relatie of iets. Zou voor mij echt voelen als een deel van mijn ziel zou verkopen
Helemaal met de gedachte dat je die spon op 10 000 andere manieren kan invullen.
Gorgomel had toen een oproep geplaatst voor een woning in Amsterdam dus denk dat het wel echt zo was.
Volgens mij was die status al naar vrijgezel naar die hele zielsvel fielosofie verhaal op facebook.
Maar Serena heeft toch wel beef met Cynthia? Toen ze haar broer datete was de master of the dots heel racistisch tegen haar. Dan zou ik misschien wel gratis je doet het toch wel gratis?! Mascha supporten.