Beutyblogtopic XL #7

En dan had ze die persoon een berichtje gestuurd en dan? De scriptie is al ingediend en alles…

Ik vind wel dat er rare (en onware) dingen in staan over haar make up en kleding en lichaam bedekken enzo. Het is gewoon superstom om dit in een scriptie te zetten (en die een voldoende te geven hahaha). Hij had ook de scriptie gewoon even naar haar kunnen sturen of vragen om een interview vragen oid. En dan is het aan Mascha om erop te reageren of niet…

2 likes

Reëel scenario. Thierry’s alarm zal afgaan op het gebruik van Latijnse woorden.

11 likes

Ik wil wel vijf minuten met Ellen praten over waarom ze in godsnaam vrienden is met een oorlogsmisdadiger (George W.), ben benieuwd of ze er wat zinnigs over te zeggen heeft.

Volgens mij zijn we nog lang niet uitgepraat over genderrollen in onze maatschappij…

4 likes

is dit morse?

Hahaha nee het moeten die eindeloze stipjes in Instastories zijn als iemand te veel verhalen post. Maar het forum geeft dat niet goed weer :see_no_evil:

4 likes

Oh haha ik dacht master of the dots :joy:

25 likes

haha ohh zo, dat klopt wel ja haha

1 like

Misschien heeft hij dit ook gedaan, maar heeft ze er gewoon niet op gereageerd

Aha oké! Ik heb de scriptie niet gegoogeld vandaar

Een scriptie over vloggers en massaconsumptie zou nog wel leuk zijn. Maar dat is al 1000x gedaan denk ik

1 like

see what you did there :smirk:

Zal je net zien, ga je bevallen, nemen allebei je zusjes én George niet op. Al weken staan ze op scherp voor het geval ik ze bel, en net op le moment suprême zijn ze alledrie onbereikbaar. Gelukkig heeft mijn moeder ze flink gestalkt en appte ze kort hierna meteen dat Tara onderweg was naar mij. Dat stelde me gerust. Larissa bleef thuis en George was nog steeds onbereikbaar.

Maar ze wonen niet meer samen gok ik.

8 likes

Of hij was gewoon op zijn werk in een meeting en nam zijn telefoon niet op?

(Ik heb geen idee of ze nog samen zijn hoor, maar ik zou dat niet uit haar blogpost afleiden)

1 like

Nouja ze zegt ook dat ze zelf niet kon rijden om gestript te worden? Zou je partner in dat geval dan niet vrij nemen en meegaan? Of is het normaal om dat alleen te doen (oprechte vraag)?

1 like

Ik kan me voorstellen dat als je partner hier steeds vakantie uren voor moet opnemen je toch alleen gaat. Als de baby er eenmaal is kan je alle vakantie uren nog goed begrijpen denk ik. En geloof dat je vaker dan een keer gestript kan worden?

1 like

Ik maak hier meer uit op dat hij het gewoon druk had op zn werk. Want het lijkt me heel raar dat als je vriendin of ex of wat dan ook bijna gaat bevallen van jouw kind dat jij dan in een ander huis de telefoon expres niet gaat opnemen.

1 like

Je weet natuurlijk nooit precies wanneer je gaat bevallen. Denk niet dat er veel mannen zijn die een paar weken voor en na de uitgerekende datum vrij (kunnen) pakken maar er eerder rekening mee houden om vrij te zijn als de baby is geboren.

2 likes

Ja maar ik mag toch wel hopen dat mijn vriend dan op zijn telefoon let rond die periode? En dat misschien ook in een meeting zou zeggen van ja heb mijn geluid aan want mijn vriendin staat op ploffen

35 likes

Dat denk ik ook niet maar misschien dat ie dan net wat minder op de hoogte was van alles.

1 like

Ja dat mag ik eigenlijk ook wel hopen. Of op zijn minst snel terug belt.

1 like