Misschien lag zn telefoon op zn bureau en zat hij net te poepen? Ik zou er niet teveel achter zoeken hoor.
Nou wie poept er nou zonder telefoon?? Dat zou ik pas echt raar vinden
Ik op kantoor!
Wat doe je dan op de wc?
Maar verveel je je dan niet
Ja
Beter lezen: poepen.
Oké sorry kom ik weer aanzetten vanuit onder mijn steen zonder social media maar waarom lijkt het zo te zijn dat Serena en George uit elkaar zijn?
Omdat ze niet meer kleffiebeffie over elkaar posten op insta en Sjors een hond heeft gekocht en Serena katten heeft dus dat is gek
Dank voor de snelle update
George komt nooit meer voor in haar beutylab dagboekje.
George heeft opeens een hond die we ook nooit zien bij Serena.
Rob en pita verspon feliciteerde George heel raar op instagram met die hond.
Af en toe reageren ze heel raar op elkaar op instagram.
Oké, mm ja ik snap de geruchten.
Wel echt super zielig voor hen als het waar is met hun gezinnetje
En dan ook dat het weer tijdens haar zwangerschap is, bij de vorige hadden de natuurlijk ook een break
Hoezo natuurlijk? Daar hebben ze zelf toch ook nooit iets over gezegd?
En zowel, dan kruip ik nu onder mijn steen haha.
Oh misschien een valse herinnering, maar ik dacht dat Serena toen wel een post had waarin ze het niet expliciet zei maar wel dat ze moeilijkheden hadden gehad maar er doorheen werkten enz
Ja is wel heel zielig… maar volgens mij gaan ze nog wel goed met elkaar om? Althans zover als wij dat zouden kunnen beoordelen natuurlijk
Zou het best grappig vinden als wilders of mark rutte me zouden exposen op SM (Mijn masterscriptie ging over politiek en de maatschappij.)
Omggggg the memories!!!
Love it
Credits gaan naar mn telefoon
Toen Serena net bevallen was stond er op haar Instagram ook een aantal keer dat ze alleen thuis was met Marshall en Cameron ‘s avonds. Ik snap wel dat je van te voren niet steeds thuis kunt wachten, maar als de baby er is dan vind ik het wel vreemd dat je je verloofde met een peuter en pasgeboren baby alleen laat.
Ze heeft het bijvoorbeeld ook steeds over dat Cameron haar niet wakker heeft gemaakt, in plaats van ons.