Beutyblogtopic XL #7

Omg haar kind kwam zoals de ketnetkroket

24 likes

Huh? Publiceer dan niet? Niet jij hè, maar auteur. Beetje naïef om te denken dat de hoofdpersoon van jouw scriptie nooit erachter komt terwijl dat ding online staat. Commentaar hoort erbij. Vind ik eigen schuld.

4 likes

Maar er staat toch ook dat hij en de zusjes al weken op hun telefoon aan het letten waren? Gewoon een stomme samenloop van omstandigheden denk ik

8 likes

Ja dag, mijn man heeft zelfs de dagen rondom mijn uitgerekende datum thuisgewerkt voor het geval dat. Misschien een tikkeltje overdreven en niet iedereen heeft zo’n flexibel werk als hij, maar ik vind het echt heel raar als je dan niet bereikbaar bent, daar zorg je dan toch gewoon voor? En 1 oproep missen vind ik iets anders dan langere tijd onbereikbaar

5 likes

Als je goed leest duurde de bevalling maar 2 uur dus van echt langere tijd onbereikbaarheid kan sowieso geen sprake zijn geweest aangezien hij de bevalling gewoon gered heeft. Al heeft dat voor haar misschien wel anders gevoeld. Maar ik denk niet dat ze het zo letterlijk bedoelt.

11 likes

Misschien lag zn telefoon op zn bureau en zat hij net te poepen? Ik zou er niet teveel achter zoeken hoor.

9 likes

Nou wie poept er nou zonder telefoon?? Dat zou ik pas echt raar vinden

145 likes

Ik op kantoor!

Wat doe je dan op de wc?

Maar verveel je je dan niet

2 likes

Ja :scream:

1 like

Beter lezen: poepen.

1 like

Oké sorry kom ik weer aanzetten vanuit onder mijn steen zonder social media maar waarom lijkt het zo te zijn dat Serena en George uit elkaar zijn?

1 like

Omdat ze niet meer kleffiebeffie over elkaar posten op insta en Sjors een hond heeft gekocht en Serena katten heeft dus dat is gek

5 likes

Dank voor de snelle update

2 likes

George komt nooit meer voor in haar beutylab dagboekje.

George heeft opeens een hond die we ook nooit zien bij Serena.

Rob en pita verspon feliciteerde George heel raar op instagram met die hond.

Af en toe reageren ze heel raar op elkaar op instagram.

11 likes

Oké, mm ja ik snap de geruchten.
Wel echt super zielig voor hen als het waar is met hun gezinnetje :frown:
En dan ook dat het weer tijdens haar zwangerschap is, bij de vorige hadden de natuurlijk ook een break

1 like

Hoezo natuurlijk? Daar hebben ze zelf toch ook nooit iets over gezegd?

En zowel, dan kruip ik nu onder mijn steen haha.

Oh misschien een valse herinnering, maar ik dacht dat Serena toen wel een post had waarin ze het niet expliciet zei maar wel dat ze moeilijkheden hadden gehad maar er doorheen werkten enz

1 like

Ja is wel heel zielig… maar volgens mij gaan ze nog wel goed met elkaar om? Althans zover als wij dat zouden kunnen beoordelen natuurlijk :no_mouth: