Echt super stom, maar soms vind ik het echt jammer dat al die girly youtubers meisjes krijgen. Sanny, Huismuts, Josh en dan de hele tijd dat ‘ze worden Bff’s’ of ‘fantastische zussen’ gelul. Snap ik wel, maar ik zou ze dan wel es willen zien met een jongetje. Vraag me af of het dan ook allemaal zo hysterisch zou zijn.
Ja, want dan wordt het hun toekomstige schoonzoon
ik heb echt een irrationele haat aan mensen die baby’s voor de grap uithuwelijken.
OMG op mezelf maar ik word echt gek van die naam als ik ze t hoor zeggen in de vlogs

Hahaha ja, wij hebben een jongetje en dan zijn er vaak mensen die je al kent met een dochter die dan zeggen: oh leuuuuuk misschien krijgen ze later wel verkering!! Ik heb er nu een sport van gemaakt om dit elke keer te zeggen als iemand (ook) een zoontje heeft. Ja, misschien krijgen zíj wel verkering.
Gelukkig hebben we dan #boysmom Willemijn.
Daarvan wordt er sws 1 uitgehuwelijkt aan Zowie
Ik ben echt benieuwd wat voor soort naam ze kiezen. Kan het echt niet voorspellen.
Als het een jongen was konden ze hem Wally noemen
Tarsjeeej
ze zeggen zelf dat ze de naam al jaren weten. (als in 15 jaar al!)
Ik denk Valentina
Florence misschien?
Ja zoiets!
Ik vind Hayley ook wel een mogelijkheid, iets Engels denk ik wel
Francis
Is geen youtuber meer dus die laten we met rust
hahaha Gregor zijn teksten onder zijn instagramfoto’s zijn altijd zo …“bijzonder”
en nu is de tekst niet gek maar plaatst hij het met deze foto!
Dit soort teksten bedoel ik…
Cynthia is deze maand ook alleen maar aan het terugblikken op 2019 en aan het vooruitblikken op 2020. Alleen maar dat soort artikelen. Als je geen inspiratie meer hebt, hou er dan mee op ipv dit soort onzin plaatsen.
Die gaat ook nog wel voor een derde in de hoop op een meisje gok ik
Mag dat ook met geitenkaas?