Zou het best grappig vinden als wilders of mark rutte me zouden exposen op SM (Mijn masterscriptie ging over politiek en de maatschappij.)
Omggggg the memories!!!
Love it
Credits gaan naar mn telefoon
Toen Serena net bevallen was stond er op haar Instagram ook een aantal keer dat ze alleen thuis was met Marshall en Cameron âs avonds. Ik snap wel dat je van te voren niet steeds thuis kunt wachten, maar als de baby er is dan vind ik het wel vreemd dat je je verloofde met een peuter en pasgeboren baby alleen laat.
Ze heeft het bijvoorbeeld ook steeds over dat Cameron haar niet wakker heeft gemaakt, in plaats van ons.
Maar ff eerlijk, die schrijft ze ook niet meer. Heb even gezocht (duurt toch niet lang met die drie artikelen per maand) en de laatste is van 13 mei.
Op zijn FB pagina staat ook dat hij vrijgezel is.
Facebook status zegt voor velen ook niks maar ik denk dat zij wel gewoon uit elkaar zijn. Kunnen er wel omheen draaien maar alles lijkt daar iets te vaak toevallig steeds net iets anders te verlopen dan âgebruikelijkâ. Heel onpraktisch en steeds vanuit een individu gesproken ipv mensen in een relatie. Of ze moeten opeens latten of hebben een âbreakâ van het samenzijn om uit te vinden wat ze willen ofzo.
Gaat ons ook niet aan verder, ze is ons geen verklaring schuldig maar aangezien die speculatie blijft opdoemen en zoveel erop wijst dat (zelfs als je een onwijs privĂ© persoon bent) ze niet meer voor elkaar sprekenâŠ
Even heeeeel random maar toch iets grappigs waar ik even aan moet denken mbt Serena. Vorig jaar toen Mascha Boxing Stars ofzo deed, ging ze overdreven support stories maken met âgo Maschaaaa, jaaaâ, ed. voor spon en daarna gewoon radiostilte. Vond dat zo raar en gĂȘnant ofzo? Mascha volgt haar niet eens. Daar moet ik opeens aan denken en ga dan zomaar stuk om wat mensen bereid zijn om te doen voor geld/spon. Maakt niet uit hoe lang de ruzie geleden is maar hoe geforceerd die support was: I could neverrrrr. Jullie zijn Ă©n geen vrienden Ă©n hebben ook niet eens een zakelijke relatie of iets. Zou voor mij echt voelen als een deel van mijn ziel zou verkopen Helemaal met de gedachte dat je die spon op 10 000 andere manieren kan invullen.
Gorgomel had toen een oproep geplaatst voor een woning in Amsterdam dus denk dat het wel echt zo was.
Volgens mij was die status al naar vrijgezel naar die hele zielsvel fielosofie verhaal op facebook.
Maar Serena heeft toch wel beef met Cynthia? Toen ze haar broer datete was de master of the dots heel racistisch tegen haar. Dan zou ik misschien wel gratis je doet het toch wel gratis?! Mascha supporten.
LOVE Bonnieâs vrije dag hahaha. Wat een super leuk mens.
Serena heb ik in haar stories gewoon met die hond zien wandelen. In haar stories zie je Sjors soms voorbij komen, dat hij net Marsj uit bed heeft gehaald bijvoorbeeld. Met kerst waren ze samen in pyjama op de bank aan het chillen. Hij was er bij de bevalling bij, en ook toen Serena thuis kwam (zie de vlog van een van haar zusjes).
Op Serenaâs een na laatste foto reageert iemand met de vraag of ze nog samen zijn, want diegene ziet George nergens. Serena reageert dat hij ook op de foto staat. Wel in de reflectie van het raam, want hij maakt de foto.
Ik vind haar reactie wel typisch, met zoân passief agressieve kus smiley erbij. Maar misschien ligt dat aan hoe ik het lees. Ik vat het niet op als âwe zijn nog gewoon bij elkaar hoor!â
Maar ik kan me goed voorstellen dat als ze uit elkaar/ lat/ een break of whatever hebben en ze het zelf nog aan het uitzoeken zijn dat ze dat voor zichzelf willen houden.
Hm ik vat het op als iemand die knettergek wordt van al die vragen en speculaties erover, ik zou ook passief agressief reageren en vooral niet gaan bewijzen dat je wel/niet meer samen bent.
Ik ook, maar als ik dan gewoon nog samen zou zijn zou ik gewoon reageren met ânee hoor we zijn gewoon nog samenâ. Dan maak je ook een einde aan het speculeren. Natuurlijk is ze aan helemaal niemand een verklaring verschuldigd, maar als je jarenlang zo veel van je leven deelt moet je ook niet verbaasd zijn als mensen zich dit nu afvragen.
Tuuurlijk. Stiekem ben je gewoon Inge Marieke en zag je dit als je kans heđ
Ja, maar Cynthia stond toch niet in de ring? Haar support kwam uit het niets?