Ik zie het gewoon als: we zijn uit elkaar, maar ik doe het niet alleen want George zorgt ook gewoon voor zijn kinderen en gaat ook mee op pad etc.
Ik kan me weinig voorstellen bij een burnout maar ik vind dat Vera het zo goed verwoordt.
Oja haha. Brainfart.
De foefs krijgen een meisje!
Leuk! En een mooie jurk heeft ze aan!
Zo leukkkk! Ben zo benieuwd naar de naam die ze hebben bedacht
En heerlijk simpel gebracht.
Foefiana natuurlijk
Ligt het aan mij of krijgen heel veel bloggers/vloggers/influencers allemaal meisjes?
Hoop stiekem op Poppy
Inge marieke
Echt super stom, maar soms vind ik het echt jammer dat al die girly youtubers meisjes krijgen. Sanny, Huismuts, Josh en dan de hele tijd dat ‘ze worden Bff’s’ of ‘fantastische zussen’ gelul. Snap ik wel, maar ik zou ze dan wel es willen zien met een jongetje. Vraag me af of het dan ook allemaal zo hysterisch zou zijn.
Ja, want dan wordt het hun toekomstige schoonzoon ik heb echt een irrationele haat aan mensen die baby’s voor de grap uithuwelijken.
OMG op mezelf maar ik word echt gek van die naam als ik ze t hoor zeggen in de vlogs
Hahaha ja, wij hebben een jongetje en dan zijn er vaak mensen die je al kent met een dochter die dan zeggen: oh leuuuuuk misschien krijgen ze later wel verkering!! Ik heb er nu een sport van gemaakt om dit elke keer te zeggen als iemand (ook) een zoontje heeft. Ja, misschien krijgen zíj wel verkering.
Gelukkig hebben we dan #boysmom Willemijn.
Daarvan wordt er sws 1 uitgehuwelijkt aan Zowie
Ik ben echt benieuwd wat voor soort naam ze kiezen. Kan het echt niet voorspellen.
Als het een jongen was konden ze hem Wally noemen