Tarsjeeej
ze zeggen zelf dat ze de naam al jaren weten. (als in 15 jaar al!)
Ik denk Valentina
Florence misschien?
Ja zoiets!
Ik vind Hayley ook wel een mogelijkheid, iets Engels denk ik wel
Francis
Is geen youtuber meer dus die laten we met rust
hahaha Gregor zijn teksten onder zijn instagramfoto’s zijn altijd zo …“bijzonder”
en nu is de tekst niet gek maar plaatst hij het met deze foto!
Dit soort teksten bedoel ik…
Cynthia is deze maand ook alleen maar aan het terugblikken op 2019 en aan het vooruitblikken op 2020. Alleen maar dat soort artikelen. Als je geen inspiratie meer hebt, hou er dan mee op ipv dit soort onzin plaatsen.
Ja doe een leuk recept voor de verandering. Hoe moeilijk is het om content te verzinnen. Een burrata salade ofzo.
Die gaat ook nog wel voor een derde in de hoop op een meisje gok ik
Mag dat ook met geitenkaas?
MPDGs zijn personages met excentrieke persoonlijkheden. Ze zijn vaak erg meisjesachtig en gedragen zich kinderlijk. Ze doen dienst als romantische interesse voor de (mannelijke) protagonist, die vaak ongelukkig of depressief is.
Maar dan geen Manic pixie dream girl maar boy?
Ja een goede video. Ik vind dat ze alles ook erg goed verwoord maar sowieso zijn er weinig Nederlandse Youtubers die goed uit hun woorden komen en niet steeds poep praten.
je was spot on… en weer wat geleerd. Manic Pixies
Dit is echt precies hoe de alternatieve tieners waarmee ik werk insta captions schrijven. Vooral dat “haaien zijn leuk”
Die sneakers zijn speciaal voor het jaar van de rat uitgebracht, dus de tekst is best logisch in combinatie met de foto
Zijn verwijzingen naar de naam van zijn schoenen. Die eerste inderdaad in het kader van het jaar van de rat zoals al was genoemd, die tweede zijn shark dunks.
Alsnog een kleuter in zijn manier van zeggen, maar dat verklaart in ieder geval de inhoud van de tekst icm de foto.
HEERLIJK dit. Hoe reageren mensen dan?
Een kennis van mij had op de achterkant van het geboortekaartje van zijn zoon gezet ‘Ladies, here I come!’ Ik hoop nog steeds dat hij met een jongen thuiskomt later, maar ik spreek diegene niet meer dus ik zal er helaas nooit achterkomen.
@sax @kika oooh! ik dacht in de trant van… “er zit roze in mijn schoenen dus dat past bij een meisje”
@Spaarlamp @Style @Soy.peor Zie nu pas deze reacties en zit met een grijns op mijn gezicht in de trein om mijn lach in te houden
Bij Foefiana dacht ik ook zomaar aan dit: