Beutyblogtopic XL #7

Hahaha ik zag de foto vanmiddag op Instagram, las: “Can’t wait to meet you babygirl”, en dacht er achteraan: “of babyboy, het kan ook een jongen zijn”.
En daarna besefte ik me pas dat dit de onthulling was van het geslacht :see_no_evil::laughing:.

24 likes

ahh echt mooi en eerlijk van Vera! Respect voor haar.
5 likes

Vrenses

6 likes

L.C. :sunglasses:

Misschien wordt het wel een Fay(e) of Floor. Florence klinkt zo complex voor Mascha en Gregor’s doen :joy: Sofia zie ik ook nog wel gebeuren.

Elsie.

Ik denk dat het stiekem een hele gangbare meisjesnaam wordt die ook in het Engels ‘‘kan’’. Zoals Mila, Olivia of Emily ofzo.

1 like

Foefientje, Foefinette, Foefie, Foefia, Foefine, Foefeline, …

2 likes

Ik denk eigenlijk dat het ook zoiets wordt!

Mindy (Van minthy hun faaavo kleur)

5 likes

Ik vind het wel tof dat ze zich dus echt hebben ‘gehouden’ aan wat ze zeiden en dus echt geen big deal hebben gemaakt van de genderreveal. Niet eens een beetje.

48 likes

Ik eigenlijk niet omdat ze die naam al zolang weten en vgm zijn ze nog niet zooolang amerika fan.

Mascha die kleren voor op de groei koopt. En dan vervolgens zeuren dat het te groot is…

15 likes

Mooi ook beteuterde Krek dat het bestelde eten tr weinig was voor die enorme kom/slabak :joy:

5 likes

Ik weet niet wat ze eet, maar zichtbare buikspieren krijg je met name door voeding en lager vetpercentage. Daar kunnen weinig oefeningen tegenop.

8 likes

Kan ook haar lichaamsbouw zijn. Sommige lichaamstypes hebben sneller buikspieren dan anderen

Abs are made in the kitchen. In ieder geval voor zo’n 80 procent wel.

13 likes

Iedereen heeft buikspieren. Alleen zie je dat zelden omdat ook mensen met een lager/gezond gewicht toch iets teveel vet hebben omdat te kunnen zien.
Slanke mensen hebben misschien wel een gezond vetpercentage, maar om buikspieren mooi te kunnen zien, moet je goed ontwikkelde buikspieren hebben+laag vetpercentage+weinig vetverdeling rond je buik. En dat heeft niet iedereen van nature. Meestal moet je daar veel moeite voor doen ofwel ben je van nature al bevoordeelt en lukt het toch met minimale inspanning.

Ik train met momenten best goed met gewichten, maar met mijn BMI van 33 zie je daar niks van. :frowning: Ik heb er mij bij neergelegd. Niet bij die te hoge BMI, wel dat ik er niet ga uitzien zoals de perfecte fitgirl. Ik train met momenten wel zoals de perfecte fitgirl en dat doet mentaal mij heel goed!

15 likes

Het kan er ook aan liggen hoe je vet verdeeld is. Sommige mensen hebben van nature minder vet bij hun buik en bijv. meer bij hun billen en anderen andersom.
Ik snap wel dat je jaloers kunt zijn hoor, zeker als het bij een ander zo gemakkelijk lijkt te gaan, maar persoonlijk vind ik een ‘zachte’ buik ook heel mooi! #iedereenmagerzijn

8 likes

Nee helaas… Tenminste mijn trainers zeggen dat je buikspieroefeningen heul veul kan blijven doen maar dat deze nauwelijks zichtbaar worden als de andere condities er niet zijn (dus zo’n 70/ 80% blijkt nog steeds voeding te zijn, ook wel aanleg voor zichtbaarheid van spieren).

5 likes