Beutyblogtopic XL #7

Wat je in het filmpje ziet is niet haar hele huis he. Je ziet alleen de begane grond (woonkamer en keuken) en de zolder (hun slaapkamer). De eerste verdieping zie je in het filmpje niet. Hier zijn nog 2 slaapkamers en de badkamer. Vind ik zeker niet klein voor 2 personen? Hier zou een heel gezin kunnen wonen.

5 likes

Mascha heeft het heel duidelijk over cynthia in haar nieuwe instastory lol

3 likes

Mis alleen de zin “ik heb SPH gedaan” of “tijdens mijn opleiding heb ik geleerd dat”

129 likes

Ik plaatst het even voor de mensen zonder insta

Oh natuurlijk weer te laat

19 likes

Maakt niet uit! Nu heb ik het twee keer gelezen

75 likes

Betekent dit dat ik tijdens mijn volgende gesprek over salaris tegen mijn baas kan zeggen ‘door mijn positieve geldmindset moet jij mij meer betalen!’?

Ik trek al jaren geld aan en ik wil het zooo graag, maar dan echt heeel erg graaaggg. Meer, meer, meer, maar ja, ik heb het nog steeds niet gekregen. Wat doe ik verkeerd?

5 likes

Misschien moet je nog een paar vlogs van Mascha kijken met tips

ALS JE HET MAAR GRAAG GENOEG WIL DAN KAN HET!!!

35 likes

Gelukkig troggelt ze met deze video’s mensen geen geld af als zogenaamde/zelfbenoemde coach.

Lekkere sneer naar Cynthia wel, go Mas

26 likes

Schrijft masha dit? Want nooit gedacht dat ik dit zou zeggen over een post van haar, maar amen!

50 likes

Dat heeft ze goed gezegd!

Als ze nu zelf ook nog even stopt met haar ‘inspirerende talks’ dan ben ik helemaal tevreden.

11 likes

Haha Masha heeft wel gelijk dat het inderdaad een piramidespel lijkt te zijn.

9 likes

Ja precies dit! Sannyzoektgeluk voldoet hier ook zooo aan. Ze heeft nu weer een nieuw coachingsprogramma op zoek naar geluk; “Vandaag gelukkig, morgen succesvol”. :roll_eyes:

5 likes

Waar komt je weerstand vandaan? Onderzoek het eens. Pak het vast en bekijk het. Wat is de vorm? De kleur? De geur? Wat doet dit met je? Waarom voel je je zo? Hoe kan ik nog meer op een egocentrische wijze jouw feedback teniet doen door amateuristische coachvragen uit een boekje van 3 pagina’s te stellen? Ik raad je aan te onderzoeken waarom je je voelt. Wie weet komen daar bijzondere dingen uit. Want ja, aan mij ken het niet liggen als doorleefd mens die kinderarbeid verrichte.

Mocht je nu nog hulp willen om monnies te maken, bel me. Fijne dag. Joe. :kissing_heart:

38 likes

Hahaha ‘don’t slide in the dms fake coaches want jullie annoyen me al genoeg’

:fire:

65 likes

Ze zegt het letterlijk, hoodmaps

:nauseated_face:

Is ‘geldmindset’ niet gewoon het nieuwe hebzucht? Deze mensen zijn gewoon greedy AF. Kan je duizend kekke woorden voor verzinnen maar blijft lelijk
 :woman_shrugging:t5:

17 likes

Nou dat ben ik niet met je eens. Iedereen zou toch meer geld willen. Hebberig ben je alles zelf wil en een ander het niet gunt. Dat is hier niet aan de orde.

2 likes

Ze gunt iedereen de juiste geldmindset. Gul wel

1 like

Het is eerder gewoon het nieuwe ‘rijk willen worden’. Ik vind dat niet echt gierig en ken ook weinig mensen die niet meer zouden willen verdienen dan dat ze nu doen. (Al is het maar om bijv. meer vrijheid en vrije tijd te kunnen hebben.)

1 like