Wat je in het filmpje ziet is niet haar hele huis he. Je ziet alleen de begane grond (woonkamer en keuken) en de zolder (hun slaapkamer). De eerste verdieping zie je in het filmpje niet. Hier zijn nog 2 slaapkamers en de badkamer. Vind ik zeker niet klein voor 2 personen? Hier zou een heel gezin kunnen wonen.
Mascha heeft het heel duidelijk over cynthia in haar nieuwe instastory lol
Maakt niet uit! Nu heb ik het twee keer gelezen
Betekent dit dat ik tijdens mijn volgende gesprek over salaris tegen mijn baas kan zeggen âdoor mijn positieve geldmindset moet jij mij meer betalen!â?
Ik trek al jaren geld aan en ik wil het zooo graag, maar dan echt heeel erg graaaggg. Meer, meer, meer, maar ja, ik heb het nog steeds niet gekregen. Wat doe ik verkeerd?
Misschien moet je nog een paar vlogs van Mascha kijken met tips
ALS JE HET MAAR GRAAG GENOEG WIL DAN KAN HET!!!
Gelukkig troggelt ze met deze videoâs mensen geen geld af als zogenaamde/zelfbenoemde coach.
Lekkere sneer naar Cynthia wel, go Mas
Schrijft masha dit? Want nooit gedacht dat ik dit zou zeggen over een post van haar, maar amen!
Dat heeft ze goed gezegd!
Als ze nu zelf ook nog even stopt met haar âinspirerende talksâ dan ben ik helemaal tevreden.
Haha Masha heeft wel gelijk dat het inderdaad een piramidespel lijkt te zijn.
Ja precies dit! Sannyzoektgeluk voldoet hier ook zooo aan. Ze heeft nu weer een nieuw coachingsprogramma op zoek naar geluk; âVandaag gelukkig, morgen succesvolâ.
Waar komt je weerstand vandaan? Onderzoek het eens. Pak het vast en bekijk het. Wat is de vorm? De kleur? De geur? Wat doet dit met je? Waarom voel je je zo? Hoe kan ik nog meer op een egocentrische wijze jouw feedback teniet doen door amateuristische coachvragen uit een boekje van 3 paginaâs te stellen? Ik raad je aan te onderzoeken waarom je je voelt. Wie weet komen daar bijzondere dingen uit. Want ja, aan mij ken het niet liggen als doorleefd mens die kinderarbeid verrichte.
Mocht je nu nog hulp willen om monnies te maken, bel me. Fijne dag. Joe.
Hahaha âdonât slide in the dms fake coaches want jullie annoyen me al genoegâ
Ze zegt het letterlijk, hoodmaps
Is âgeldmindsetâ niet gewoon het nieuwe hebzucht? Deze mensen zijn gewoon greedy AF. Kan je duizend kekke woorden voor verzinnen maar blijft lelijkâŠ
Nou dat ben ik niet met je eens. Iedereen zou toch meer geld willen. Hebberig ben je alles zelf wil en een ander het niet gunt. Dat is hier niet aan de orde.
Ze gunt iedereen de juiste geldmindset. Gul wel
Het is eerder gewoon het nieuwe ârijk willen wordenâ. Ik vind dat niet echt gierig en ken ook weinig mensen die niet meer zouden willen verdienen dan dat ze nu doen. (Al is het maar om bijv. meer vrijheid en vrije tijd te kunnen hebben.)