Hahaha jaaaa love titia
Grote kans dat ze die wijnopleiding gewoon zakelijk gedaan heeft en heeft het dr geen cent gekost
Wat was dat ook alweer met die tiramisu?
Ik kan dit echt niet lezen. Echt niet. Moeilijk. Pijn aan ogen.
Ze hoefde in elk geval geen nasi te eten dus dat scheelt
Kees is wel lief. En de #spon grohe kraan natuurlijk
Ze snapt dus gewoon niet hoe privilege werkt. Vind het echt bijzonder dat iemand die zo lichtgeraakt is, zo weinig empathie bezit.
Er was ijzel op Terschelling en toen moest ze tiramisu als avondeten eten https://cynthia.nl/sneak-peek-week-2/
Wow, ja, maar dit echt. Je verwoordt nu zo goed wat ik al jaren bij haar voel maar niet echt onder woorden kon brengen. Altijd in de aanval, wanneer ze maar kan, maar luisteren naar anderen of zich inleven, ho maar. Ik trek haar zo slecht en dit alles bevestigt weer zo goed waarom.
cynthia gaat weer lekker
Maar laten we eerlijk zijn: het is toch ook knap hoe ze geld kan verdienen met zoveel onzin?
En dan 2 keer een onderzoek uit een boek aanhalen, en dan in dezelfde zin nog aangeven dat ze het boek nog niet gelezen heeft
Dit is volgens mij precies wat die Suzanne doet toch? Daar was Cynthia ook klant
Hhahaha Cynthia in dr stories met de legendarische zin " Ik heb als tiener altijd moeten werken"
Die zin is een beetje trump met zn " My father gave me a small loan of 1 mil "
Nee joh, een budgetplanner! Structuurjunkie: geldmindset.
kunnen werken. voor iedere euro kunnen werken.
begrijpt het nog steeds niet.
vraagje; moet je perse geld hebben om een geldmindset te hebben?
groetjes, een trouwe lezer
Ik voel een forummeet opkomen waarin we allemaal miljoenen op onze bankrekening gaan visualiseren terwijl we tiramisu eten en ademen vanuit onze vulva’s (bron: bevallingsverhaal video van Tien)
Kan dat ergens op een datum met een 3 ik voel aan alles dat dat de beste datum is.