Met schoenen aan op dat witte dekbed
Gezellige leefruimte wel
ja zij coacht coaches in het meer durven vragen voor hun coachings sessies. om vervolgens haar eigen coach coachings sessies ook weer duurder in de markt te zetten.
coachception.
Nou verrassing de comments staan uit want misssnowflake kan het niet meer aan allemaal.
Ik had ook gereageerd en daar had zij in een reactie vragen op gesteld maar nu kan ik dus niet meer reageren en dit irriteert me meer dan ik zou willen
Voor iedere euro moeten werken, maar niet vertellen hoeveel je in natura hebt #gekregen
Ik heb het hier al vaker gezegd maar het maakt me zooooo pissig dat Cynthia nou ineens denkt dat zij mensen kan coachen. Al die nep coaches verkutten mijn vakgebied
En allemaal belastingvrij!!
(Nee ik laat dit nooit los.)
Dat kan ik me helemaal voorstellen, ik heb die ergernis of zelfs boosheid zo vaak met bloggers/influencers die een beetje omklooien in een vakgebied waar ze overduidelijk slechts aan gesnuffeld hebben. En dan ineens gaan doen alsof ze een autoriteit zijn op dat gebied. Ik noem coaching, zelfhulp, budgetteren, pedagogiek etc, maar ook koken/wijnkennis, styling, sporten, opruimen. Ik vind dit echt een kwalijke ontwikkeling dat alle Truzen met een laptop zichzelf kunnen profileren in een vakgebied waar ze niks vanaf weten behalve dan N=1. En daar ook nog GELD MEE VERDIENEN, soms zelfs over de rug van anderen. Nee. Gewoon nee.
Wtf is dit. Ik volg Cynthia al jaren niet meer, ze had altijd al zeer lichtelijk een bord voor dâr hoofd, maar de tijd heeft haar weinig goeds gedaan. Hoe self-absorbed kan je zijn, nieuwe Karen âcan I speak to the managerâ Schultz
Wat je in het filmpje ziet is niet haar hele huis he. Je ziet alleen de begane grond (woonkamer en keuken) en de zolder (hun slaapkamer). De eerste verdieping zie je in het filmpje niet. Hier zijn nog 2 slaapkamers en de badkamer. Vind ik zeker niet klein voor 2 personen? Hier zou een heel gezin kunnen wonen.
Mascha heeft het heel duidelijk over cynthia in haar nieuwe instastory lol
Maakt niet uit! Nu heb ik het twee keer gelezen
Betekent dit dat ik tijdens mijn volgende gesprek over salaris tegen mijn baas kan zeggen âdoor mijn positieve geldmindset moet jij mij meer betalen!â?
Ik trek al jaren geld aan en ik wil het zooo graag, maar dan echt heeel erg graaaggg. Meer, meer, meer, maar ja, ik heb het nog steeds niet gekregen. Wat doe ik verkeerd?
Misschien moet je nog een paar vlogs van Mascha kijken met tips
ALS JE HET MAAR GRAAG GENOEG WIL DAN KAN HET!!!
Gelukkig troggelt ze met deze videoâs mensen geen geld af als zogenaamde/zelfbenoemde coach.
Lekkere sneer naar Cynthia wel, go Mas
Schrijft masha dit? Want nooit gedacht dat ik dit zou zeggen over een post van haar, maar amen!
Dat heeft ze goed gezegd!
Als ze nu zelf ook nog even stopt met haar âinspirerende talksâ dan ben ik helemaal tevreden.
Haha Masha heeft wel gelijk dat het inderdaad een piramidespel lijkt te zijn.
Ik zou stuk gaan als Mascha zelf met een coachingstraject zou komen want âzij heeft daar wel voor gestudeerdâ. Maar we weten allemaal dat zij liever geld verdient met minimale inspanning. Dus zal wel niet.