God ik dacht ook dat ze seal zei maar ze zegt seagull idd. Volgens mij moet de eerste postzeemeeuw nog ingezet worden maar hè, het kan.
Als t knuffeltje van de action was had ze hem direct gedoneerd, maar omdat hij van Dior is, is hij ineens mooi.
En serieus wat waren dat voor afzichtelijke sjaals die ze gekregen had ?? Die wol is best leuk voor een plaid om de bank #instaperfect, maar niet als sjaal!
Alsof ze zo’n slinger worsten om haar nek heeft gedaan
Ja iew ik dacht dat ook.alsof ze een opgerolde arm om dr heen heeft geslagen.
Hahah ja zo heb ik wel ooit Anna Nooshin’s scriptie opgezocht, wel vindbaar. Omdat ze het daar eens over had in een van haar video’s
Wat heeft zij gestudeerd?
Communicatiewetenschappen aan de uva als ik het me goed herinner
Huh? Staan alle Uni scripties online?
Vaak wel ja
omg ja zojuist die van mezelf gevonden. had het diep weggestopt haha
Enigzins tragische jetsetter is het geworden dus.
Ik vind het wel leuk dat Dior haar zoiets stuurt. Volgens mij is dat echt haar lievelingsmerk, terwijl ze er volgens mij niet echt kind aan huis is. Ik vind dat dan heel sympathiek ofzo, dat ze haar dat gunnen, want het zou logischer zijn als zo’n duur merk iemand als Josh V of zo zou sponnen.
Maar goed misschien onderschat ik hoe vaak de foefjes er komen hoor.
@Shaaar
Bij ons krijg je bij de masterscriptie pas je cijfer als je hem hebt geüpload. Ik weet niet of het écht moet als je bezwaar zou maken hoor maar in eerste instantie werkt het zo.
Ik lees dit en denk: huh, heb ik dit geschreven? Heb helemaal niks gepost vandaag?! Heb je gewoon dezelfde pf
Persoonlijk vind ik het ook super handig. Ik ben nu bezig met het schrijven van mijn masterscriptie en soms kijk ik wat dingetjes af bij studenten waarvan ik weet dat het goede studenten zijn.
(Geen inhoud hoor maar meer dingen als: wel of geen hoofdstuknummer bij de inleiding, wel of geen conclusie bij ieder hoofdstuk, wie moet je bedanken in je voorwoord, etc.)
Maar ff serieus idd. Hoe zit het met die tweede druk die zou komen? Waar alle fouten uit zouden zijn gehaald “want de verkeerde versie was per ongeluk gebruikt” oid?
Ik herinner me dat ik bij het indienen een formulier kreeg waarop ik iets moest aankruisen indien mijn scriptie niet online gepubliceerd mocht worden. Heb dat toen ook echt aangekruist (geen specifieke reden), maar mijn scriptie staat toch online .
Dat is zo creepy lol.
Gelukkig staat er geen info in de scriptie die absoluut niet online mag. Ik heb geen stappen ondernomen toen ik het ontdekte, maar ik gok dat je het wel kan aanvechten (ik mag het hopen).
Haha ik zie het, wat onhandig zal hem binnenkort wel even veranderen