Ik kreeg ondanks een hoge citoscore en een zelfstandige werkhouding vroeger ook geen vwo-advies. Als argumenten werden aangevoerd dat ik maar 1 ouder had en die was niet hoogopgeleid en dat ik een stille leerling was. Veel leerlingen van allochtone afkomst die bijvoorbeeld scoorden op mavo/havo niveau werden ook geadviseerd naar de mavo te gaan. Achteraf was het heel stom dat ik toen niet meer naar de school kon die het best aansloot op mijn capaciteiten en interesses. Genoeg komkommer en kwel.
Ik keek gisteren videoâs van Avril Lavigne en toen stond dit aan de zijkant:
Best interessant om te kijken maar echt diervriendelijk lijkt het mij niet zoân extra experimentele opzet voor een aquarium.
Ik zie het mij al voor mij over 200 jaar dat ze dan mensen in een grote afgesloten ruimten doen zoals bij die indoor dingen bij Burgerâs Bush etc en dan gaan kijken hoe mensen het best kunnen functioneren. âAnita, die blonde hebben we niet meer gezien. Ik denk dat ze opgegeten is door Bob die toch wel behoefte had aan hamburgers en niet langer kon leven op een kunstmatig dieet van mieren.â