Beutyblogtopic XL #7

Misschien heb je dit al gedaan, maar ik zou toch even UU mailen of dat eraf mag als je het geen fijn idee vindt… het zijn wel je adresgegevens!

2 likes

Heb de stories gemist, maar waar hebben jullie die scriptie over Mascha gevonden?

2 likes

Cum fraude

99 likes

Om deze reden heb ik destijds aangegeven dat 'ie niet openbaar mocht :see_no_evil:. Niet per se alleen politiek hoor, ook mbt solliciteren/potentiële klanten.

2 likes

Hmm bij ons is het anders denk ik. Wij hebben geen scriptie maar wel een wetenschappelijke stage en dat eindproduct is vrijwel altijd een wetenschappelijk artikel dat gepubliceerd moet worden/getracht te worden in een toonaangevend (internationaal) tijdschrift. We hebben daar geen opties in. Maar een scriptie is iets anders denk ik. Vind het ergens zo jammer klinken dat veel scripties niet openbaar zijn. Klinkt als verlies van potentieel interessante onderwerpen

2 likes

Wow iedereen moet publiceren? Heftig

3 likes

Ik denk niet zo handig die link hier direct met naam en foto enzo? :grimacing:

Weet niet of het echt moet omdat er veel tijd overheen gaat voordat iets gepubliceerd is vaak (was al afgestudeerd toen mijn artikel daadwerkelijk gepubliceerd werd, maar het moet iig wel de intentie/ opzet zijn. En het zijn natuurlijk niet allemaal lancet kwaliteit tijdschriften, maar wel het liefst met zo hoog mogelijke impactfactor. Is voor de uni denk ik ook een fijne manier van extra publiceren.

Is met voetnoten zo een geldige APA-stijl? Wel chiller lezen.

Haha grappig, ik dacht juist, wat leest dit irritant (over de referentie). Vind die stijl met vootnoot en dan de referentie aan het eind het chillst, Vancouver is dat geloof ik?

Vind het overigens überhaupt niet zo’n hele leesbare scriptie, ben benieuwd met wat voor cijfer dit beoordeeld is

1 like

Lijkt mij ook het allerchillst maar uni schrijft APA voor. Dus als ik de keus heb om het anders te doen, dan sowieso achterin, anders op deze manier :sweat_smile:

De link doet het wel, maar ik zie geen video :frowning:

Top, meteen even kijken. Thanks!

De Rambam aflevering is nu op NPO 2

nope.

1 like

Jo, ik hoef dus never nooit meer iets wat hier op lijkt :face_vomiting::tired_face:

1 like

Bij het woord ‘strotbrokken’ kwam mijn avondeten weer omhoog :sob::sob::sob:

2 likes

Ja, moeten deze dingen daadwerkelijk bestaan? Baarmoedercellen? Ja! Baarmoedervellen? Nee.

1 like

Haha wtf, hoezo schaam je je niet om dit online te zetten

12 likes