Beutyblogtopic XL #7

Ah Sarah Rebecca is niet de enige met een comedian als vriend.

62 likes

Dit zijn inside jokes die misschien beter inside hadden kunnen blijven.

57 likes

Dat is precies wat ik dacht

1 like

Debbie die in een insta story skinnyshaming veroordeeld (heel goed). Story erna een foto van Linda de Mol met ‘wat is dit voor outfit :joy:’. Beetje vreemd zo achter elkaar

8 likes

Outfitshaming. Is anders.

3 likes

Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is he en heel goed dat ze iets zegt over bodyshaming. Maar vind het vreemd dat je het zo direct achter elkaar post, toch gewoon niet nodig :woman_shrugging:t3:

2 likes

Wat krijgt Mascha veel tips, of eigenlijk, alles wat ze koopt/leent zijn tips. Het is zo opvallend.

En ik kijk echt alles van Beautygloss (zelfs een keer door een thee-asmr heen geworsteld), maar die get glam met Laura is echt geen doen. Ze hebben geen tijd? Het gaat echt nergens over?

2 likes

Valt mij ook op, die ‘tips’. Gewoon weer een excuus om vanalles te kopen. Heb zelf geen kind dus weet niet wat precies normaal is, maar het lijkt me echt overdreven hoeveel ze nĂș al in huis halen voor de baby.

5 likes

Het is ook de manier waarop ze het zegt bij ELKE aankoop. Gelukkig heeft ze werkelijk alles wat iedereen tips in mintygroen al in huis.

2 likes

Haha geeft Debbie commentaar op de outfit van iemand anders? :joy:

5 likes

Een Coach die een coach , choached

14 likes

Ik denk ook dat de video dikke spon was voor die Maybelline concealer, echt zo gespeeld hoe Laura die “wilde proberen” en dat Mascha zegt “ja wel grappig dat ik daar nu het gezicht voor ben” “oh echt?” “Ja de display staat in de huiskamer” “oh wat grappig”

afbeelding

37 likes

Laura is ook wel de koningin der soepele gesprekken:

37 likes

Jaa
 echt heel leuk
 jaa

2 likes

De hoeveelheid kun je over twisten, maar ik snap niet zo goed waarom veel mensen lijken te vallen over dat ze veel dingen nu al regelt en koopt. Wat maakt het nu uit dat je nu al iets regelt wat je ook nog in de 8e maand zou kunnen regelen? Dan heb je het maar vast gedaan en je weet nooit hoe de dingen gaan lopen. Voor het zelfde geld heb je een vroeggeboorte of heb je in de laatste maanden geen puf meer om naar de stad te gaan. En zo niet: dan alsnog lekker dat het allemaal maar geregeld is toch?
Maar goed, ik heb ook mijn koffer voor vakantie meestal twee weken van te voren al ingepakt.

18 likes

Ik snap nooit wat hier mis mee is. Dit is letterlijk hoe gesprekken met mij gaan :sob::sweat_smile:

2 likes

Jaa ik heb weer heel wat dingen mogen ervaren, ja mooie ervaringen. Mooi ja ja ja. Het was vrij zonnig, ik was ook eens in de regen buiten. Ja.

25 likes

Dit doet fysiek pijn

Ik durf te zweeeeeren dat jouw gesprekken niet zo ongemakkelijk zijn, echt
Zij proberen dit gesprek natuurlijk te verkopen

1 like

En ik denk ook om die musical te promoten waarin Laura nu speelt, kwam ook al in de eerste paar minuten voorbij

Ik huiver nog na van de preview bij de musical-sing-a-long

10 likes

Van het merkje Jane Airdale, weet niet of dat je dat merkje kent?

:face_vomiting:

3 likes