Ah Sarah Rebecca is niet de enige met een comedian als vriend.
Dit zijn inside jokes die misschien beter inside hadden kunnen blijven.
Dat is precies wat ik dacht
Debbie die in een insta story skinnyshaming veroordeeld (heel goed). Story erna een foto van Linda de Mol met âwat is dit voor outfit â. Beetje vreemd zo achter elkaar
Outfitshaming. Is anders.
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is he en heel goed dat ze iets zegt over bodyshaming. Maar vind het vreemd dat je het zo direct achter elkaar post, toch gewoon niet nodig
Wat krijgt Mascha veel tips, of eigenlijk, alles wat ze koopt/leent zijn tips. Het is zo opvallend.
En ik kijk echt alles van Beautygloss (zelfs een keer door een thee-asmr heen geworsteld), maar die get glam met Laura is echt geen doen. Ze hebben geen tijd? Het gaat echt nergens over?
Valt mij ook op, die âtipsâ. Gewoon weer een excuus om vanalles te kopen. Heb zelf geen kind dus weet niet wat precies normaal is, maar het lijkt me echt overdreven hoeveel ze nĂș al in huis halen voor de baby.
Het is ook de manier waarop ze het zegt bij ELKE aankoop. Gelukkig heeft ze werkelijk alles wat iedereen tips in mintygroen al in huis.
Haha geeft Debbie commentaar op de outfit van iemand anders?
Een Coach die een coach , choachedâŠ
Ik denk ook dat de video dikke spon was voor die Maybelline concealer, echt zo gespeeld hoe Laura die âwilde proberenâ en dat Mascha zegt âja wel grappig dat ik daar nu het gezicht voor benâ âoh echt?â âJa de display staat in de huiskamerâ âoh wat grappigâ
Laura is ook wel de koningin der soepele gesprekken:
Jaa⊠echt heel leuk⊠jaaâŠ
De hoeveelheid kun je over twisten, maar ik snap niet zo goed waarom veel mensen lijken te vallen over dat ze veel dingen nu al regelt en koopt. Wat maakt het nu uit dat je nu al iets regelt wat je ook nog in de 8e maand zou kunnen regelen? Dan heb je het maar vast gedaan en je weet nooit hoe de dingen gaan lopen. Voor het zelfde geld heb je een vroeggeboorte of heb je in de laatste maanden geen puf meer om naar de stad te gaan. En zo niet: dan alsnog lekker dat het allemaal maar geregeld is toch?
Maar goed, ik heb ook mijn koffer voor vakantie meestal twee weken van te voren al ingepakt.
Ik snap nooit wat hier mis mee is. Dit is letterlijk hoe gesprekken met mij gaan
Jaa ik heb weer heel wat dingen mogen ervaren, ja mooie ervaringen. Mooi ja ja ja. Het was vrij zonnig, ik was ook eens in de regen buiten. Ja.
Dit doet fysiek pijn
Ik durf te zweeeeeren dat jouw gesprekken niet zo ongemakkelijk zijn, echt
Zij proberen dit gesprek natuurlijk te verkopen
En ik denk ook om die musical te promoten waarin Laura nu speelt, kwam ook al in de eerste paar minuten voorbijâŠ
Ik huiver nog na van de preview bij de musical-sing-a-longâŠ
Van het merkje Jane Airdale, weet niet of dat je dat merkje kent?