Beutyblogtopic XL #7

Mascha vind het niveau van die scriptie echt niet oké…
Ze lijken het idee te hebben dat hun eigen scripties stukken beter waren.
Zou goed kunnen hoor! heb ze alledrie niet onder ogen gehad.

Maarrr
Als ze best wat kunnen, qua ‘leesvoer op niveau’ in elkaar draaien, waarom is dat boek van Mascha en Max dan zo’n draak?
Dan hadden Mascha en Gregor, (Max, Marije) dat toch kunnen opmerken? dat dat boek nog niet half af was en zo echt nog niet kon worden ingeleverd?

87 likes

Hahaha je hebt gelijk! Dat boek waren we collectief effe vergeten haha.

19 likes

inclusief max en mas denk ik, niet meer over hebben.

3 likes

Oeh geen idee! Wel interessant. Misschien dat een rechter wel zou zeggen dat zij in alle redelijkheid had kunnen bedenken dat het delen van zijn naam geweld teweeg zou brengen of zo, maar daar weet ik echt niks van.

Hahah nee een zeemeeuw maar dan natuurlijk op zn engels

4 likes

God ik dacht ook dat ze seal zei maar ze zegt seagull idd. Volgens mij moet de eerste postzeemeeuw nog ingezet worden maar hè, het kan.

2 likes

Als t knuffeltje van de action was had ze hem direct gedoneerd, maar omdat hij van Dior is, is hij ineens mooi.

En serieus wat waren dat voor afzichtelijke sjaals die ze gekregen had ?? Die wol is best leuk voor een plaid om de bank #instaperfect, maar niet als sjaal!

46 likes

Alsof ze zo’n slinger worsten om haar nek heeft gedaan

76 likes

10 likes

Cynthia zit te gniffelen met een Acne sjaal om haar nek.

65 likes

Ja iew ik dacht dat ook.alsof ze een opgerolde arm om dr heen heeft geslagen.

6 likes

Hahah ja zo heb ik wel ooit Anna Nooshin’s scriptie opgezocht, wel vindbaar. Omdat ze het daar eens over had in een van haar video’s

1 like

Wat heeft zij gestudeerd?

Communicatiewetenschappen aan de uva als ik het me goed herinner

1 like

Huh? Staan alle Uni scripties online? :scream:

2 likes

Vaak wel ja

1 like

omg ja zojuist die van mezelf gevonden. had het diep weggestopt haha

7 likes

Als het goed is mag je zelf kiezen of hij wel of niet openbaar verschijnt, dus de meeste scripties staan online.

1 like

Enigzins tragische jetsetter is het geworden dus.

14 likes

Ik vind het wel leuk dat Dior haar zoiets stuurt. Volgens mij is dat echt haar lievelingsmerk, terwijl ze er volgens mij niet echt kind aan huis is. Ik vind dat dan heel sympathiek ofzo, dat ze haar dat gunnen, want het zou logischer zijn als zo’n duur merk iemand als Josh V of zo zou sponnen.
Maar goed misschien onderschat ik hoe vaak de foefjes er komen hoor.

@Shaaar
Bij ons krijg je bij de masterscriptie pas je cijfer als je hem hebt geüpload. Ik weet niet of het écht moet als je bezwaar zou maken hoor maar in eerste instantie werkt het zo.

11 likes