Beutyblogtopic XL #7

Haha grappig, ik dacht juist, wat leest dit irritant (over de referentie). Vind die stijl met vootnoot en dan de referentie aan het eind het chillst, Vancouver is dat geloof ik?

Vind het overigens überhaupt niet zo’n hele leesbare scriptie, ben benieuwd met wat voor cijfer dit beoordeeld is

1 like

Lijkt mij ook het allerchillst maar uni schrijft APA voor. Dus als ik de keus heb om het anders te doen, dan sowieso achterin, anders op deze manier :sweat_smile:

De link doet het wel, maar ik zie geen video :frowning:

Top, meteen even kijken. Thanks!

De Rambam aflevering is nu op NPO 2

nope.

1 like

Jo, ik hoef dus never nooit meer iets wat hier op lijkt :face_vomiting::tired_face:

1 like

Bij het woord ‘strotbrokken’ kwam mijn avondeten weer omhoog :sob::sob::sob:

2 likes

Ja, moeten deze dingen daadwerkelijk bestaan? Baarmoedercellen? Ja! Baarmoedervellen? Nee.

1 like

Haha wtf, hoezo schaam je je niet om dit online te zetten

12 likes

Ah Sarah Rebecca is niet de enige met een comedian als vriend.

62 likes

Dit zijn inside jokes die misschien beter inside hadden kunnen blijven.

57 likes

Dat is precies wat ik dacht

1 like

Debbie die in een insta story skinnyshaming veroordeeld (heel goed). Story erna een foto van Linda de Mol met ‘wat is dit voor outfit :joy:’. Beetje vreemd zo achter elkaar

8 likes

Outfitshaming. Is anders.

3 likes

Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is he en heel goed dat ze iets zegt over bodyshaming. Maar vind het vreemd dat je het zo direct achter elkaar post, toch gewoon niet nodig :woman_shrugging:t3:

2 likes

Wat krijgt Mascha veel tips, of eigenlijk, alles wat ze koopt/leent zijn tips. Het is zo opvallend.

En ik kijk echt alles van Beautygloss (zelfs een keer door een thee-asmr heen geworsteld), maar die get glam met Laura is echt geen doen. Ze hebben geen tijd? Het gaat echt nergens over?

2 likes

Valt mij ook op, die ‘tips’. Gewoon weer een excuus om vanalles te kopen. Heb zelf geen kind dus weet niet wat precies normaal is, maar het lijkt me echt overdreven hoeveel ze nú al in huis halen voor de baby.

5 likes

Het is ook de manier waarop ze het zegt bij ELKE aankoop. Gelukkig heeft ze werkelijk alles wat iedereen tips in mintygroen al in huis.

2 likes

Haha geeft Debbie commentaar op de outfit van iemand anders? :joy:

5 likes