Beutyblogtopic XL #7

Hahahahaha ik vond jouw bericht al zo erg, maar ik dacht dat ze andere boeken had opgezocht als tip ofzo. Maar het gaat ook echt maar over één boek?? Helemaal gek deze meid.

2 likes

Nou technisch gezien gaat het maar over een half boek eigenlijk :sweat_smile:

1 like

Is hij ook niet van Stemmen van Toen? Dat vnd ik trouwens echt een superleuk kanaal. Beetje geeky, maar I love it!

1 like

Aranka is gestopt met de ‘normale baan’ die ze had.

1 like

Ook gelijk al kidstips ( wat een raar woord trouwens) er bij staan. Kan daar zo slecht tegen, mensen die nog geen kinderen hebben of echt nét en al allerlei tips geven in de vorm van een boek of nog erger cursus or website of weet ik het wat.

Ik vind het wel grappig dat ze het bedrijf Therme omschrijft als een warm bad :sweat_smile:

38 likes

Oh!! Dat dacht ik afgaande op de berichten en het woordje ‘gloss’ in het account :see_no_evil:

My bad…

Ik erger mij zo aan hoe Mascha zichzelf opmaken ineens ‘glam’ noemt continu. “Get glam with us” “ik heb mijn glam weer op.” Zoveel glam zijn haar looks ook nog niet eens.

20 likes

ik zou het veel leuker vinden als een youtuber opneemt “Get ma flodder with me”.

45 likes

het werkwoord is ‘glammen’ geloof ik he. wel een goeie om het voltooid deelwoord te oefenen.

1 like

Zij is taalkundig of niet zo onderlegt (edit: onderlegd) of juist een kunstenaar. Ze heeft erg bijzondere uitspraken & werkwoordsvormen steeds.

1 like

Ze is geboren in Rusland hoor!!! En ze heeft een jaar in Miami gewoond!!! En nog een tijd in Zeeland!!! Is lastig hoor!!!

6 likes

Onderlegd

4 likes

Zíjn er koekjes?

35 likes

Haha ik vind het ironisch als je zegt dat iemand taalkundig niet onderlegd is maar in diezelfde zin een taalfout maakt

8 likes

Klopt. Foutje!

Ja in de box van Monica

29 likes

Er werd gevraagd om koekjes, dus niet maar één.

11 likes

Op Reddit is er een bot die spelfouten verbetert. Misschien kunnen we die hier ook invoeren. Geen irritante taalnazi’s die mierenneukerig doen én een spelfoutvrij forum. Win-winsituatie zou ik zeggen.

Alle koekjes mogen naar mij voor het inbrengen van dit lumineuze idee.

50 likes

Dan wil ik wel een puntensysteem voor foutloos spellen.

1 like