Een Coach die een coach , choached…
Dat verklaart waarom ik bij iedere post van jou denk:
Ik denk ook dat de video dikke spon was voor die Maybelline concealer, echt zo gespeeld hoe Laura die “wilde proberen” en dat Mascha zegt “ja wel grappig dat ik daar nu het gezicht voor ben” “oh echt?” “Ja de display staat in de huiskamer” “oh wat grappig”
Laura is ook wel de koningin der soepele gesprekken:
Jaa… echt heel leuk… jaa…
De hoeveelheid kun je over twisten, maar ik snap niet zo goed waarom veel mensen lijken te vallen over dat ze veel dingen nu al regelt en koopt. Wat maakt het nu uit dat je nu al iets regelt wat je ook nog in de 8e maand zou kunnen regelen? Dan heb je het maar vast gedaan en je weet nooit hoe de dingen gaan lopen. Voor het zelfde geld heb je een vroeggeboorte of heb je in de laatste maanden geen puf meer om naar de stad te gaan. En zo niet: dan alsnog lekker dat het allemaal maar geregeld is toch?
Maar goed, ik heb ook mijn koffer voor vakantie meestal twee weken van te voren al ingepakt.
Ik snap nooit wat hier mis mee is. Dit is letterlijk hoe gesprekken met mij gaan
Jaa ik heb weer heel wat dingen mogen ervaren, ja mooie ervaringen. Mooi ja ja ja. Het was vrij zonnig, ik was ook eens in de regen buiten. Ja.
Dit doet fysiek pijn
Ik durf te zweeeeeren dat jouw gesprekken niet zo ongemakkelijk zijn, echt
Zij proberen dit gesprek natuurlijk te verkopen
En ik denk ook om die musical te promoten waarin Laura nu speelt, kwam ook al in de eerste paar minuten voorbij…
Ik huiver nog na van de preview bij de musical-sing-a-long…
Van het merkje Jane Airdale, weet niet of dat je dat merkje kent?
Ooh deze is geweldig. Vooral als ze de Gangnam Style doet!
Hahahaha “ik vind het heel gezellig tot snel” “tot snel” en dan blijven ze zo ongemakkelijk zitten. Die interviewster is niet eens scherp, dit lijkt wel een middelbare school opdracht over je vriendin dr hobby’s ofzo.
Vergeet deze niet. Oeehoeehoeehoeee.
Het commentaar onder de video is ook niet zuinig…
Dit is m’n lievelings
Dankzij Laura kan ik het origineel ook niet meer verdragen.
TraumaLaura
Mijn love voor Laura en de gast met wiebelende wenkbrauwen en gepijnigde gezichtsuitdrukking (wie is dat uberhaupt?) blijft voorlopig aan de oppervlakte
Ik kan niet meer
Wat is dit omg.
Volgens mij is hij de cameraman van Rutger en Thomas. Dat filmen doet hij prima voor zulk soort youtube materiaal maar die muziek…of in ieder geval de videoclips die erbij horen zijn echt enorm cringey.