Beutyblogtopic XL #7

Haha misschien heb ik dit al eens verteld maar ik ging een camera kopen bij de rode elektronicawinkel en daar werkt hij en toen liet hij zijn videoclips zien om te laten zien wat de camera kan doen haha aww. Vond dat eigenlijk wel heel schattig. Had toen geen geluid erbij, maar later zag ik ‘m terug via dit forum haha

40 likes

Hij doet echt van die overdreven blikken hahah echt precies hoe ik doe als ik een gesprek met mezelf of een denkbeeldige ander voer terwijl ik super expressief in de spiegel kijk. Zou het niet op youtube zetten though.

9 likes

Ohhh nooo! :man_facepalming: Wat erg!

Edit: en dan wordt er ook nog in de comments gezegd dat het lijkt op het origineel, i can’t.

Ohnee. Ik versta al niet in een gewone video. Ik kan het echt niet aan om dit te kijken.

1 like

Die als je zijn insta bezoekt ook weer gecoacht wordt door een andere coach.

1 like

1 like

Cynthia bespreekt haar boeken van januari terwijl ze maar een boek heeft en dat ook niet heeft uitgelezen (=geen boek). En aan het einde van het artikel zegt ze dit:

Dit is denk ik de allereerste keer dat ik een boekenoverzicht maak waarin ik niet eens één boek heb uitgelezen! Maakt helemaal niks uit, het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit immers.

De ironie :joy:
Deze wijsheid gaat blijkbaar niet op voor haar eigen boekbeschrijvingen. Het was toch veel beter geweest als ze deze maand geen boekenoverzicht had geplaatst en dit boek (zoals gewoonlijk) in de post van februari had opgenomen. Een dag minder gevuld, maar kwaliteit boven kwantiteit :no_mouth:
Edit: ik vind het wel leuk dat ze nog steeds boekverslagen post maar hier heeft toch niemand iets aan. Zonde van het werk dat ze erin steekt

23 likes

tering, de brutaliteit. wanneer komt er een einde aan deze ellende en roept er iemand dat de keizer in zn blote kont staat?!

ik bedoel wtf is het een sociaal experiment ofzo? help ik voel me als een rat in een laboratorium

20 likes

LOL Nescio zei tering.

28 likes

Een review van een boek dat je niet eens zelf hebt uitgelezen is echt kwaliteit.

7 likes

kwaliteit noch kwantiteit. Vlees noch vis en niet veel soeps

15 likes

Ik zie dat Cynthia een van haar cursussen in de uitverkoop heeft. Geen goed teken denk ik…

1 like

afbeelding

11 likes

De glossfamilie is uitgebreid zo te zien

11 likes

“mom of three”

Zwangerschappen van beroemdheden zijn naar mijn gevoel meestal mega kort maar dat Massa er in zo’n korte tijd drie heeft weten uit te krijgen vind ik wel heel knap

17 likes

Hahahahaha ik vond jouw bericht al zo erg, maar ik dacht dat ze andere boeken had opgezocht als tip ofzo. Maar het gaat ook echt maar over één boek?? Helemaal gek deze meid.

2 likes

Nou technisch gezien gaat het maar over een half boek eigenlijk :sweat_smile:

1 like

Is hij ook niet van Stemmen van Toen? Dat vnd ik trouwens echt een superleuk kanaal. Beetje geeky, maar I love it!

1 like

Aranka is gestopt met de ‘normale baan’ die ze had.

1 like

Ook gelijk al kidstips ( wat een raar woord trouwens) er bij staan. Kan daar zo slecht tegen, mensen die nog geen kinderen hebben of echt nét en al allerlei tips geven in de vorm van een boek of nog erger cursus or website of weet ik het wat.