Mijn tand is een keer een stuk afgebroken en dat hebben ze ook zo gecorrigeerd. Ook niet te zien.
Natuurlijk kan je er niks aan doen als je een tand zo moet vervangen. Mooi dat het er is juist. Maar vrijwillig je eigen tanden zo laten slijpen, omdat je een rij witte, rechte tanden wilt vind ik persoonlijk een beetje zonde. En volgens mij zei iemand dat hier, maar als de pleuris uitbreekt ben je de sjaak met al je tanden die om de tien jaar vervangen moeten worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij Jessie er wel mooi uit vind zien. Ben benieuwd hoe het zonder filter uitziet, maar ik snap wel dat ze er blij mee is
Je kan het iemand nou ook niet echt kwalijk nemen dat ze het uitbreken van de pleuris niet heeft meegenomen in haar overweging iets wel of niet te doen toch?
En dan heb je eindelijk een mooi gebit⦠Maar wat over 20 jaar? Liever wat scheef en geel, dan blijvende schade. Gelukkig ben ik dan ook geen influencer.
Mascha haar baby heeft heel veel humor.
Misschien snapt de baby wƩl sarcasme itt Mascha.
Oh nee,maar ik moest er opeens aan denken
Ohja die kans heb je ook nog! Het is toch een grote hap uit je salaris en niet elke tandarts is een voorstander van die dingen. Mijn tandarts zou dat bijvoorbeeld nooit voor me fixen.
Het ziet er echt heel raar uitā¦in dit filmpje ook. Alsof haar bovenlip erop blijft hangen omdat dār boventanden opeens te ver vooruit staan.
Ah jongens laten we zeker niet zo ver vooruit denkenā¦
Helemaal mee eens, en ook dat āiets gezonds vervangenā uit dat oogpunt geldt op alle cosmetische ingrepen. Hoe erg is het met de maatschappij gesteld dat mensen vrijwillig in hun gezonde lichaam laten snijden?
Sorry ik weet dat dit even erg zwart wit is, en dat mensen er soms echt gebaat bij zijn. Maar ik vind het zoān raar fenomeen eigenlijk.
Ik vond het er ook vreemd uitzien!
Haar ondertanden zijn ineens heel erg aanwezig.
Er doen meer dan 500 mensen mee aan Cynths plancursus?! Daarmee harkt ze gewoon ruim 42.000 euro binnen

Niet slecht⦠en ā¬84 is valt mee na belastingaftrek en huur locatie.
Het is een online training dus ze heeft niet eens kosten voor een locatie, is zeker niet slecht idd
Lol ik voorspel dat massa binnenkort ook met een online training komt Ʃn zeker momo
Mascha moest volgens mij haar ondertanden sowieso recht laten zetten vanwege een tand dat verkeerd zat. Al vond ik het bij haar boventanden niet zo nodig.
Jeetje, overweeg bijna zelf planner met training uit te brengen naast mijn baan
Ze zei toen dat hij anders af zou sterven? Geen idee of dat kan, want zie idd vaak mensen met scheven ondertanden
@Bill Heh? Heb nog nooit iemand met hanglippen gezien?
Ik ben sinds Mas zwanger is de vlogs weer gaan kijken maar weet ineens weer waarom het zo irritant is, ze zingt namelijk alles.
Dit is mijn outfit van de daaaag
We hebben allemaal afsprakeeeeennnn
We gaan kijken naar kinderwagenssss, jeej!
We zijn bij Annelijnnnn lekker voor mijn huuuuiiid.
STOP IT.