Ik vind het wel grappig dat ze het bedrijf Therme omschrijft als een warm bad
Oh!! Dat dacht ik afgaande op de berichten en het woordje ‘gloss’ in het account
My bad…
Ik erger mij zo aan hoe Mascha zichzelf opmaken ineens ‘glam’ noemt continu. “Get glam with us” “ik heb mijn glam weer op.” Zoveel glam zijn haar looks ook nog niet eens.
ik zou het veel leuker vinden als een youtuber opneemt “Get ma flodder with me”.
het werkwoord is ‘glammen’ geloof ik he. wel een goeie om het voltooid deelwoord te oefenen.
Zij is taalkundig of niet zo onderlegt (edit: onderlegd) of juist een kunstenaar. Ze heeft erg bijzondere uitspraken & werkwoordsvormen steeds.
Ze is geboren in Rusland hoor!!! En ze heeft een jaar in Miami gewoond!!! En nog een tijd in Zeeland!!! Is lastig hoor!!!
Onderlegd
Zíjn er koekjes?
Haha ik vind het ironisch als je zegt dat iemand taalkundig niet onderlegd is maar in diezelfde zin een taalfout maakt
Klopt. Foutje!
Ja in de box van Monica
Er werd gevraagd om koekjes, dus niet maar één.
Op Reddit is er een bot die spelfouten verbetert. Misschien kunnen we die hier ook invoeren. Geen irritante taalnazi’s die mierenneukerig doen én een spelfoutvrij forum. Win-winsituatie zou ik zeggen.
Alle koekjes mogen naar mij voor het inbrengen van dit lumineuze idee.
Dan wil ik wel een puntensysteem voor foutloos spellen.
Met mijn professie verdien ik dan een ban als ik niet foutloos spel.
Mascha vertelt in de vlog vandaag dat ze het gevoel heeft dat de baby de slappe lach heeft in haar buik. Waarschijnlijk bedoelt ze dat de baby gewoon de hik heeft
Ze zegt niet dat ze het letterlijk voelt, het is een gevoel.
Dat zeg ik toch?
Nee ze bedoelt dus niet dat de baby dehik heeft. Want ze voelt het niet letterlijk.