Dat over de hik, die conclusie trek ik. Ik zeg niet dat zij dat zegt. Ik zeg dat zij voelt dat de baby de slappe lach heeft in haar buik.
Maar fysiek voelt ze niks (dus ook geen hik). Meer een gevoel in haar hoofd dat de baby aan het lachen is.
Jessie Maya heeft nieuwe tanden. Ook net van die kauwgompjes. Iedere tand heeft dezelfde vorm en lengte, zo jammer.
Ik snap nooit zo dat ze zulke witte tanden nemen. Een paar tintjes minder wit zou ik veel mooier vinden. Als ze er zelf maar blij mee zijn
Ieh, nachtmerries
Ik denk dat dit een gevalletje is gewoon omdat het kan (#spon #ad #gekregen) want je tanden worden er niet gezonder van.
Naar aanleiding van de posts over Jessie ben ik eens gaan googlen naar veneers en ik gruwel nu echt… Brrr
Ik zou al gaan huilen bij het idee dat mn tanden zo worden vernaggeld
Ik moet voor een vak van mijn studie een biografie/interview met een ondernemer opzoeken en later over die ondernemer presenteren, en ik zit er dus aan te denken om over cyn.thia te presenteren. Lijkt me best interessant om op papier te zetten wat ze nou allemaal heeft gedaan de afgelopen jaren.
En nee zeggen
Als je me nodig hebt, hoor ik het wel!
Krek is ook een grote baby dusja…
Ja goed om haar een keer te zien lachen want ze kijkt altijd zo chagrijnig. Weet niet of dat een soort houding is die ze aanneemt want ik vind dat echt jammer.
Beetje offtopic maar ik heb ook een soort van veneirs maar het heet anders (facings was het volgens mij ook niet). daarbij hoeft niet eerst je hele eigen tand te worden weggeslepen.
bij mij hebben ze gewoon van het materiaal waar normaal een vulling mee wordt gezet (composiet geloof ik) mijn tanden iets gecorrigeerd / langer gemaakt. Dus niet met een hulsje ofzo maar echt op maat. Wanneer ik lachte zag je mijn tanden namelijk niet. Ik heb ze niet zo wit, gewoon mijn eigen tandkleur en juist met kleine oneffenheden dus niemand ziet het.
Mijn eigen tand zit daar gewoon nog onder, is alleen wat opgeruwd.
Mijn punt is: Ik snap niet waarom daar niet vaker voor wordt gekozen. Ik vind dit er nep uitzien, alsof je net als vroeger een witte kauwgom over je tanden plakt.
Mijn tand is een keer een stuk afgebroken en dat hebben ze ook zo gecorrigeerd. Ook niet te zien.
Natuurlijk kan je er niks aan doen als je een tand zo moet vervangen. Mooi dat het er is juist. Maar vrijwillig je eigen tanden zo laten slijpen, omdat je een rij witte, rechte tanden wilt vind ik persoonlijk een beetje zonde. En volgens mij zei iemand dat hier, maar als de pleuris uitbreekt ben je de sjaak met al je tanden die om de tien jaar vervangen moeten worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij Jessie er wel mooi uit vind zien. Ben benieuwd hoe het zonder filter uitziet, maar ik snap wel dat ze er blij mee is
Je kan het iemand nou ook niet echt kwalijk nemen dat ze het uitbreken van de pleuris niet heeft meegenomen in haar overweging iets wel of niet te doen toch?
En dan heb je eindelijk een mooi gebit… Maar wat over 20 jaar? Liever wat scheef en geel, dan blijvende schade. Gelukkig ben ik dan ook geen influencer.
Mascha haar baby heeft heel veel humor.