Beutyblogtopic XL #7

Ik vind het niet echt ander publiek dan bij de meeste cosmetische ingrepen.

En ben bang dat dit ook alleen maar meer en meer genormaliseerd gaat worden en dus steeds meer mensen dit zullen doen. Daarom vind ik het ook eng omdat deze mensen een miljoenenpubliek bereiken op social media die hierdoor beïnvloed worden en ook zo mooi willen worden. Nouja gaat niet specifiek over tanden maar ik begrijp sowieso heel weinig van dat wereldje en die dynamiek, maar dit is wel een extreme uitwas die voor mij aantoont hoe bizar dit is. Maar in feite vind ik dit ook voor fillers, siliconenborsten, bilimplantaten en what not. Het enige verschil is dat we hier nu massaler over vallen en dat het per definitie onomkeerbaar is. Maar het mechanisme is hetzelfde denk ik. Ik begrijp niks van deze wereld. We zijn hier gewoon lichaamsverminking aan het verkopen aan zoveel mogelijk mensen want geld. Way to go kapitalisme :clap:

5 likes

Zoiets.

edit:

Je kunt alles kopen, maar als je een lelijk karakter van binnen hebt, ben je lelijk van buiten.

14 likes

Roald Dahl logica!

91 likes

Doen en laten, het hoog van de toren blazen, arrogantie, overdrevenheid, geen fatsoen, anderen benadelen, geen respect. Dit alles toont zich aan de buitenkant in gedrag. Hoe mooi je ook bent (en iedereen vindt mooi een ander begrip) een klotekarakter is altijd lelijk ongeacht hoeveel geld je hebt besteed aan lichaamsverbouwing.

Die mensen op de foto zijn geen familie en de kinderen op de foto zijn gephotoshopped:

8 likes

Dat hoopte ik ook, maar ben bang van niet.

Haha ja! Dat wist ik!

Maar dit gaat gebeuren. (of is al aan de gang?) Aziaten die hun huid bleken? Middenoostersen die hun neus verkleinen? Het gaat zich in het nageslacht weer tonen.

Ik vraag me af of dit allemaal nog effect heeft op de evolutie op lange termijn.
Is geen vreemde gedachte geloof ik, schijnbaar past ons lichaam zich in onze nageslachten toch aan (naar behoeften?)

Dan moet je wel eerst jezelf laten verbouwen tot een pocahontas look a like haha

Ik word helemaal naar van elk tandenverhaal hier en in andere topics Wanneer houdt het op :cry: PS Dave is geen beutyblogger.

5 likes

#twoundertwo

Ownee wacht…

22 likes

Eigenlijk ook triest dat die kinderen hier op deze manier worden ingezet

1 like

Mijn cavia heeft al een hanglipje, ze is nog jong maar een beetje te dik, dus mijn theorie is dat het veroorzaakt wordt door haar enorme onderkin :heart:

102 likes

Kin en kaak fillers is the next big thing

Ik dacht dat je op mijn foto reageerde, en dacht: ehh het is een cavia ?
:joy:

12 likes

Dat was ook wat ik bedoelde :joy:. Kin en kaak fillers voor cavia’s en konijnen

1 like

De tandjes zeg.
Wat een hype, wat een gruwel

6 likes

En een heleboel waarin ze aan het rijden is, ugh. Wacht gewoon even tot je thuis bent of stil staat, is een story je zoveel meer waard dan de risico’s die het met zich mee brengt voor jezelf en anderen?

4 likes

Ja werd er helemaal naar van :weary:

OMFG wat doen deze mensen zichzelf aan. Dit is echt idioot…

2 likes