Beutyblogtopic XL #7

Misschien snapt de baby wél sarcasme itt Mascha.

3 likes

Oh nee,maar ik moest er opeens aan denken :sweat_smile:

Ohja die kans heb je ook nog! Het is toch een grote hap uit je salaris en niet elke tandarts is een voorstander van die dingen. Mijn tandarts zou dat bijvoorbeeld nooit voor me fixen.

Het ziet er echt heel raar uit…in dit filmpje ook. Alsof haar bovenlip erop blijft hangen omdat d’r boventanden opeens te ver vooruit staan.

Ah jongens laten we zeker niet zo ver vooruit denken… :grimacing:

Helemaal mee eens, en ook dat “iets gezonds vervangen” uit dat oogpunt geldt op alle cosmetische ingrepen. Hoe erg is het met de maatschappij gesteld dat mensen vrijwillig in hun gezonde lichaam laten snijden?
Sorry ik weet dat dit even erg zwart wit is, en dat mensen er soms echt gebaat bij zijn. Maar ik vind het zo’n raar fenomeen eigenlijk.

11 likes

Ik vond het er ook vreemd uitzien!
Haar ondertanden zijn ineens heel erg aanwezig.

Er doen meer dan 500 mensen mee aan Cynths plancursus?! Daarmee harkt ze gewoon ruim 42.000 euro binnen :flushed:

14 likes

Niet slecht… en €84 is valt mee na belastingaftrek en huur locatie.

1 like

Het is een online training dus ze heeft niet eens kosten voor een locatie, is zeker niet slecht idd

Lol ik voorspel dat massa binnenkort ook met een online training komt én zeker momo

dd

8 likes

Mascha moest volgens mij haar ondertanden sowieso recht laten zetten vanwege een tand dat verkeerd zat. Al vond ik het bij haar boventanden niet zo nodig.

1 like

Jeetje, overweeg bijna zelf planner met training uit te brengen naast mijn baan :sweat_smile:

2 likes

Ze zei toen dat hij anders af zou sterven? Geen idee of dat kan, want zie idd vaak mensen met scheven ondertanden

@Bill Heh? Heb nog nooit iemand met hanglippen gezien?

1 like

Ik ben sinds Mas zwanger is de vlogs weer gaan kijken maar weet ineens weer waarom het zo irritant is, ze zingt namelijk alles.

Dit is mijn outfit van de daaaag
We hebben allemaal afsprakeeeeennnn
We gaan kijken naar kinderwagenssss, jeej!
We zijn bij Annelijnnnn lekker voor mijn huuuuiiid.

STOP IT.

19 likes

Mascha noemt Foefje vandaag ineens Gregor en ik dacht echt even ‘wie is Gregor ook alweer?’ :joy:

31 likes

Ik vraag me vooral af wat er met die tanden gebeurt wanneer youtube en influencers niet meer hip zijn en geen spon meer krijgen. Implantaten zoals die voor borsten kun je laten verwijderen en vervolgens niet meer opnieuw nemen. Dan heb je waarschijnlijk een figuur waar je minder tevreden mee bent, maar het is niet slecht of per definitie lelijk. Verwijderen kost ook geld maar minder lijkt mij dan weer nieuwe nemen. Die tanden daarentegen kun je niet zomaar kaal laten want daar kun je echt niet mee eten. Zijn mega gevoelig, ziet er niet uit, kans op gaatjes en alles is veel groter en weet ik het. Dus daar moet je dan de rest van je leven iedere keer geld voor apart zetten zodat je eens in de tien jaar (?) jezelf kunt laten voorzien van een nieuw rijtje kauwgoms

Overigens snap ik best dat je het bij één of twee tanden doet omdat die kapot zijn of te kort bijvoorbeeld. Maar je hele gebit…neh

7 likes

En ook elke morgen “goedemorgeeeeeen, wij zijn wakkeeeerer”
JA DUH ANDERS ZET JE DIE CAMERA NIET AAN HE

12 likes

Ik ben een slecht persoon maar ik kan niet wachten tot de influencers van nu hun implantaten en injecties en tanden en extensions niet meer kunnen bekostigen/gespond krijgen.

43 likes

Nou vandaag zag je in dr story’s dat ze samen wandelen dus ze zijn vast nog samen!!! :roll_eyes:

1 like