Zo benieuwd naar deze uitkomst
Aaah arme Marshall. Volgens mij wilde hij niet op de foto
Nee hij denkt mens laat me eten
Wat is zij mooi! Haar haar is ook echt mooi dik en vol volume.
Ja ik vind het zo cool dat Vogue dit post! De eerste keer dacht ik wtf, totaal niet mijn ding idd, maar echt leuk dat Vogue iets heftigs doet ipv een saaie skincare routine met de zoveelste influencer.
Ik heb me ook aangemeld. Ik vind het een interessante prijs en ik ben echt een hele slechte met to do lijstjes. Ik stel ze vaak op, maar maak ze zelden af. Ben heel benieuwd.
Oh bah why??? Is dit echt?
Hij krijgt veneers in Turkije en daarvoor worden zijn tanden eerst afgeslepen
Wie is dit? Ik word hier gewoon misselijk van.
Kunnen dit soort fotoās in een spoiler? Zag er gisteren ook al ergens een voorbij komen van iemand met afgeslepen tanden. Ik word er heel naar van.
zou ik ook echt supertof vinden ja
Wat een bizar zelfbeeld inderdaad. Dit zijn dus muizentanden�
Als je een bericht typt, klik je rechtsboven je bericht op het tandwieltje, dan heb je meerdere opties!
Gatver ik vind dit echt een doodenge trend man.
Siliconen kun je er nog uithalen als je spijt krijgt maar je tanden krijg je nooit meer terug gewoon. Brrrr
Heb bijna het gevoel alsof we terug in de tijd zijn dat vrouwen hun tanden eruit gesloopt werden + kunstgebit kregen zodra ze getrouwd waren want dat scheelt tandartskosten. Nee eigenlijk vind ik dat nog bijna normaler dan dit.
Geen probleem, bedankt voor het aanpassen! Het is nu inderdaad gelukt.
Jakkes! Kan nooit meer normaal naar hem kijken.
Ik vind het echt bizar dat zoveel bnāers zo erg op elkaar lijken! Dacht even dat die vrouw Jaimie Vaes was, en hij heeft ook zoān typische mooiboyfluencerlook.
Bedankt voor deze nachtmerrie inspiratie
Ik heb nog nooit iets in een spoiler gezet dus hoop dat dit werkt, maar dit pareltje kwam ook net voorbij. Shirley van temptation island.
Waarom zou je dit doen