God. Hebben deze mensen uberhaupt een persoonlijkheid?
Is dit een still van een filmpje of is dit haar overtuigende verkoopgezicht?
Over de content ben ik verder sprakeloos.
Mascha gaat in samenwerking met Josh V een mini collectie uitbrengen. Ik snap de foto alleen niet. Is dat de collectie, of wat?
(Zie Instagram, plaatje toevoegen lukt niet)
Dat weet ik eigenlijk niet, want ik maakte het screenshot niet zelf en heb het filmpje niet gezien.
Dank voor het plaatje!
I guess⊠vind het een beetje onduidelijk.
Scherp!
Die schreeuwerige initialen vind ik echt verschrikkelijk. Ik bedoel, het ziet er leuk uit op zoân foto maar wie gaat er in zoiets rondlopen?
dat wil ik ook graag weten van de mensen die lopen met kleding met daarop in 6 dubbel capslock REINDERS REINDERS REINDERS etc etc enz enz bla bla
Ik denk dat er overlap is tussen deze groepen haha
Ja uberhaupt van die obvious teksten, letters etc. Heel vreemdâŠik bedoel als designer wil je toch niet op zoân manier je trademark laten zien? Dan kunnen we allemaal net zo goed designer worden en in een leuk font onze voorletters op een witte jurk neerkwakken.
Ja zo is t ook wel. Gaat puur om het merk en niet of het echt leuk of mooi of goed is.
âGeheel toevallig⊠zijn ze babybelly-proofâ. Of gewoon wat oversized? Deze waren ook babybelly-proof?
Ooooooh een mini collectie, niet een mini-collectie aka baby-collectie. Ik zag zoân collectie voor me waarmee je kan âtwinnenâ met je kleine kind. âKek jurkje voor moeder en dochterâ
Ik ben ook even gaan loeren en moest ZO HARD lachen om haar laatste post.
Chick, laten we eerlijk zijn; de echte reden dat je ze geen clichĂ© meer vindt is omdat dit spon isđ
Wie is dit
De vriendin van Donny Roelvink, had er verder ook nog nooit van gehoord
Omg echt sorry voor dit compleet irrelevante bericht maar als ik zijn naam nu nog lees kan ik waarschijnlijk voor de komende 10 jaar alleen nog maar die gezandstraalde tanden zien.
Ook al ken ik die persoon niet, ik heb op voorhand al een hekel aan je als je dit merk draagt. Ook zo lillik als iets.
Maar echt he.
De korte die Mascha aan heeft niet. Want dan sta je in je blote foef.