Ohhhhhh ik krijg hier echt de rillingen van.
Wat leven we in een doodenge wereld.
Ohhhhhh ik krijg hier echt de rillingen van.
Wat leven we in een doodenge wereld.
OMG hoe kunnen deze mensen hun prima gebitten zo laten ruĂŻneren en er dan lachend mee op de foto gaan. Zij lachen erom en ik heb plaatsvervangende nachtmerries, wat zonde van hun prima mooie gezonde tanden
Hier heeft hij al wel iets aan zijn tanden laten doen hoor! Hij had eerst een ander (ook prima, mooi, recht, natuurlijk!!! etc) gebit. Maar ja, tegenwoordig moet het allemaal super fake en spierwit. Zo lelijk.
Ik mocht willen dat ik zulke tanden had hoor⊠hoe kun je dit muizentanden noemen? Misschien moet ie ook maar meteen even naar zijn ogen laten kijken want volgens mij is er iets mis met zijn zicht hoor
Edit: oh nevermind lees net de post van @kienke hieronder.
Eerst jarenlang beugels dragen en je tanden bleken, om vervolgens je tanden weg te laten slijpen en te beplakken met kauwgompjes. Mensen zijn gek geworden
Wat een bizar 'schoonheidsâideaal streven deze tokkies na.
what a time to be alive!!!
Wat is dit ineens voor trend dan? Waarom wil iedereen dit? Waarom doet iedereen dit plotseling tegelijk?
Aahh vrijwillig in de tandartsstoel liggen en dan die slijpmachine met gierend geluid op je tanden af zien komen, een horror film is er niks bij.
Aaaaaahh kappen nou.
Hier moet een kijkwijzerwaarschuwing bij
holy moly fjsjsjksksksks ik wor niet goed
Sorry ik ben zo gegrepen door deze bizarre trend dat ik de gruwel die het bij me oproept wel met jullie moest delen
en dan te bedenken dat deze ââbnâersââ worden gebruikt als wandelende reclamezuil in de hoop dat nog meer betalen klanten naar istanbul komen voor deze ingreep. wat een waanzin
Zou stuk gaan als iemand wat kauwgompjes als tandjes in zân mond stopt, een foto maakt en dit plaatst als reactie onder de afgeslepen tandjes fotoâs van deze BNers. (ja onaardig van me, ik weet het)
Bizar om te bedenken dat Donny vond dat hij muizentandjes had, maar dat hij ze nu daadwerkelijk heeft, onder zân laag kauwgom neptanden
Oprechte vraag, maar doen ze dit omdat ze het âmooierâ vinden dan het gebit dat ze hadden?
Of omdat het een trend is? In dat laatste geval slaat het toch écht helemaal nergens op?! Zoals die shirley, haar gebit leek op die foto al perfect? Waarom dan datzelfde effect nastreven met iets wat niet eens voor altijd is?
Ach, dit stond veel leuker. Die kauwgom veneers halen al het âlieveâ weg uit een lach
Dit is het ja! Het menselijke âlieveâ gaat erafâŠ
Lijkt nu zoân lach alsof iemand je dwingt dat je op de foto moet, maar je wil eigenlijk niet, maar je voor de vorm maar gaat lachen door alleen je mondhoeken op te trekken en zoveel mogelijk tand laat zien haha
Ja, ik vind het mensen echt iets hards geven. En ook bijna iets robotachtigs. Alsof ze hun vinger in een usb-poortje moeten stoppen om hun mondhoeken omhoog te kunnen houden en zichzelf op te laden