Beutyblogtopic XL #7

Ik dacht dat hij de “normale” was van de Roelvink familie. :sob:

5 likes

Die nieuwe die uit die zanggroep komt van honderd jaar terug

Nu je het zegt, het is vrij tokkie/nieuwgeldgeenklassegeenvisie inderdaad.

6 likes

Volgens mij begon het met de borstvergroting, dat was een trend. Toen de wenkbrauwen. Toen kwam de taille + kontvergroting en nu zijn het de tanden.

Gokje: wat zou het volgende zijn? Sleutelbeencorrectie? Verslanking van de vingers? Kuitverkleining? Nekverlenging?

Dus dat! En ik vind zeker dat iedereen het voor zich zelf moet weten hoor. En ik snap ook dat als je echt een onderdeel van je lichaam hebt waar je heel onzeker over bent dat je met alle mogelijkheden van tegenwoordig dat je de natuur een handje helpt.

Maar je ziet nou steeds meer dat mensen die echt wel gewoon echt leuk zijn om te zien zich zelf gewoon compleet verbouwen. Het is niet meer dat iemand zich stoort aan/onzeker voelt over scheve tanden, kleine borsten of wat dan ook. Maar gewoon alles maar proberen te verbeteren wat gewoon prima is.

1 like

Ik vind het niet echt ander publiek dan bij de meeste cosmetische ingrepen.

En ben bang dat dit ook alleen maar meer en meer genormaliseerd gaat worden en dus steeds meer mensen dit zullen doen. Daarom vind ik het ook eng omdat deze mensen een miljoenenpubliek bereiken op social media die hierdoor beïnvloed worden en ook zo mooi willen worden. Nouja gaat niet specifiek over tanden maar ik begrijp sowieso heel weinig van dat wereldje en die dynamiek, maar dit is wel een extreme uitwas die voor mij aantoont hoe bizar dit is. Maar in feite vind ik dit ook voor fillers, siliconenborsten, bilimplantaten en what not. Het enige verschil is dat we hier nu massaler over vallen en dat het per definitie onomkeerbaar is. Maar het mechanisme is hetzelfde denk ik. Ik begrijp niks van deze wereld. We zijn hier gewoon lichaamsverminking aan het verkopen aan zoveel mogelijk mensen want geld. Way to go kapitalisme :clap:

5 likes

Zoiets.

edit:

Je kunt alles kopen, maar als je een lelijk karakter van binnen hebt, ben je lelijk van buiten.

14 likes

Roald Dahl logica!

91 likes

Doen en laten, het hoog van de toren blazen, arrogantie, overdrevenheid, geen fatsoen, anderen benadelen, geen respect. Dit alles toont zich aan de buitenkant in gedrag. Hoe mooi je ook bent (en iedereen vindt mooi een ander begrip) een klotekarakter is altijd lelijk ongeacht hoeveel geld je hebt besteed aan lichaamsverbouwing.

Die mensen op de foto zijn geen familie en de kinderen op de foto zijn gephotoshopped:

8 likes

Dat hoopte ik ook, maar ben bang van niet.

Haha ja! Dat wist ik!

Maar dit gaat gebeuren. (of is al aan de gang?) Aziaten die hun huid bleken? Middenoostersen die hun neus verkleinen? Het gaat zich in het nageslacht weer tonen.

Ik vraag me af of dit allemaal nog effect heeft op de evolutie op lange termijn.
Is geen vreemde gedachte geloof ik, schijnbaar past ons lichaam zich in onze nageslachten toch aan (naar behoeften?)

Dan moet je wel eerst jezelf laten verbouwen tot een pocahontas look a like haha

Ik word helemaal naar van elk tandenverhaal hier en in andere topics Wanneer houdt het op :cry: PS Dave is geen beutyblogger.

5 likes

Je moeder ook niet :woman_shrugging:t4:

Samenvatting

Sorry, ben echt te flauw vandaag

3 likes

Ik las vergroting en dacht: huh WHY

1 like

Meer capaciteit.

15 likes

Twee tegelijk?:scream:

1 like

#twoundertwo