Echt 120 ballen voor kerst washitape gone wrong oversized sweater van een tientje.
Off-knock white
https://www.instagram.com/reinderslovergirlx/ en dan dit soort fan accounts ik vind het fashionerend of fashiononterend.
Echt 120 ballen voor kerst washitape gone wrong oversized sweater van een tientje.
Off-knock white
https://www.instagram.com/reinderslovergirlx/ en dan dit soort fan accounts ik vind het fashionerend of fashiononterend.
Heeft iemand de laatste video van Jaclyn Hill gezien?
#Sluttymom-shaming dit!
De kleren zijn sowieso niet mijn stijl, maar wauw wat is Mascha toch een mooie vrouw. Als ik nou 1% van haar fotogeniekheid kon krijgen, zou ik zo blij zijn
Lijkt me best een prima chill pak voor als je het huis niet uit hoeft maar waarom zou je daar zoveel geld voor neerleggen. En hoezo combineer je zoiets met een full face smokey eye make up, haar extensions en een maximizer push up bh…
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was en ik kom echt niet uit een dorp ofzo.
Haha want als je uit een dorp komt, weet je sowieso minder?
Waarom zijn haar nagels ook zo raar
Ja daar hebben ze nog geen internet namelijk.
Wow huh is dit Shirley van Demian?! Niet meer te herkennen zo
Ik dacht ook dat het Dilan was, zij maakte Monica op voor love island en zijn vriendinnen
Maarja iedereen krijgt ongeveer een zelfde gezicht met plastische chirurgie en een shitload aan make - up
Soms heb ik dat ook met Kelly loef en die vriendin van Lil kleine. En nu ook die vriendin van Donny Roelvink
Ja echt super zonde
Ja, echt heftig. Knap dat ze er zo open voor uit durft te komen.
Hahah dat account.
Die vriend van een van die twee is ook bijzonder. Helemaal vol tattoos en volgens mij een foute levenstyle (als in: las vegas vibes)
Tokkies
Mascha gooit een haarproduct weg dat over de datum is ‘zie je, er staat 2019 op’. Het zit echt nog 90% vol
Let jij op de houdbaarheidsdatum van een beautyproduct?
0 stemmers
Zo ja, gooi je dan ook wel eens wat weg puur omdat het over de datum is (en verder kijk je niet naar de kwaliteit van het product)?
0 stemmers
Ik vond dit echt zooo gek, ze zegt ook meteen erna ‘Dus hij gaat weg’. Wekt niet de indruk dat ze het product nog even test oid?
Ik kijk niet naar de datum, ik ruik er vaak aan.
Als ik iets al een jaar open heb staan en het is nog steeds niet op dan is de kans wel groot dat ik het weggooi/doneer. Ik ken mezelf en maak het dan toch niet meer op.
Cynthia is toch echt weer om te gieren. Haar goede voornemen was om in 2020 tenminste 3x per week te sporten.
Vorig jaar zei ze ‘Ik ben dik. Boeiend!!!11!1!1’ ‘Ik geniet van het leven!’
Nu zegt ze ‘Dit is niet om esthetische redenen hoor!!11!!1!11 Ik wil gewoon een fitter en gezonder lijf!’
Had ze niet eerder bedacht dat al dat wijnen eten en onder dekentjes liggen niet zo gezond voor haar lichaam zou zijn?