Beutyblogtopic XL #7

Wow doe ff chill. Waarom mag ze dat niet voor zichzelf besluiten.

3 likes

Bizar dat ze gewoon een disclaimer over haar intenties moet geven als ze wil sporten :woman_shrugging:t3:

12 likes

Oké problematische post op de zaterdagochtend.

5 likes

Een vlog van drie minuut dertien
 :roll_eyes:

4 likes

Ik heb het niet gezien, maar het is dus:

1. Goeiemorgen wij zijn wakker
  2. Deze shampoo is over datum
  3. Wij slapen welterusten en ik zie jullie morgen
24 likes

Eentje erbij nog

2 likes

Maar er zijn maar weinig vloggers die elke dag vloggen! Zo uniek!!!
Ja, misschien hier om. :roll_eyes:

5 likes

Ja, maar ze vindt het ook echt heel erg jammer want het was een fijn product. Terwijl het best wel nog goed is (denk ik!). Maar precies, wel goed criterium om eens erdoor heen te gaan

Het lijkt me super relaxed als dat je instelling is om te sporten. Sport is gezond, ongeacht je lichaamsvorm. Jammer genoeg is er nog steeds het idee dat soorten iets is voor dunne mensen, en dat dunne mensen fit en gezond zijn en dikke menen per definitie lui en ongezond. Ik hoop echt dat Cynthia een sport vindt waar ze van kan genieten, fit worden (zeker voor haar rug, zoals ze zelf benoemt) en daarnaast nog steeds tevreden kan zijn met haar lichaam en genieten van haar restaurantbezoekjes. Ik zou het jammer voor haar vinden als ‘een strak lichaam’ haar enige drijfveer was en ik hoop echt dat ze voldoende zelfzeker is om dat achter haar te laten.

Zelf merk ik ook dat ik bij het kiezen van een sport eerder naar maatschappelijk wenselijke effecten kijk (dun worden, gespierd op bepaalde ‘probleemzones’, een topconditie krijgen) dan naar ‘wat vind ik gewoon fijn?’. Bijgevolg hou ik dingen die nooit echt lang vol. Te meer omdat die maatschappelijk wenselijke effecten vaak lang op zich laten wachten:p

14 likes

Schrijft Cynthia niet meer over wijn trouwens, ik zie al een tijd niks meer voorbijkomen? Of komt dat omdat meedeed aan dry january?

Ik kan mij helemaal vinden in wat je schrijft hoor, en ik vind ook zeker niet dat sporten alléén om dun te worden is. Doen wat je leuk vindt en dus volhoudt is het belangrijkste en het beste.
Omdat ik Cynthia zo lang volg weet ik dat ze vaker heeft gezegd dat ze het gewoon niet zo leuk vindt, dus ik vraag mij bij haar nu wederom af ‘who are you kidding?’
Daarnaast heeft ze vorig jaar een reeks aan gefrustreerde stoters geplaatst over al die vrouwen die zo ongezellig zijn en aan balansdagen doen. ‘Nee ik eet vandaag geen pizza. Liever een salade. Gisteren heb ik al patat op.’ Daar had zij nogal een mening over terwijl zij nu feitelijk hetzelfde doet. Ze wil een gezond lijf (wie niet) en dit is haar manier van de balans vinden.
Wat ze doet is prima! Maar ik vind haar in wat en hoe ze het uitdraagt gewoon hypocriet. Iedereen mag zijn/haar mening veranderen maar doe dan niet iedere keer daarvóór alsof alsof je de waarheid in pacht hebt.

2 likes

Meit, dit verhaal slaat toch echt nergens op. Gezond eten en sporten heeft in wezen niet veel met elkaar te maken. Gewicht en gezond zijn ook niet. En sporten en gezond zijn ook al niet.

En dan nog, laat haar doen wat ze wil doen. De enige reden waarom ze gedwongen wordt zich uit te spreken over bepaalde dingen is wrs omdat mensen zoals jij haar continu daartoe uitdagen. Waarna ze weer aangesproken kan worden op ‘hypocrisie’.

4 likes

Meit. Huh?
Cynthia wil een gezond en sterk lichaam en gaat dus sporten.
Iemand ander wil een gezond en sterk (en misschien óók nog een slank lichaam) en eet gezond.
Ik zie dezelfde doelen maar andere middelen. Ik zie daardoor ook een verband. Zo moeilijk is dat niet.

4 likes

een boekenrubriek met 1 niet uitgelezen boek afzeiken, dan heb je mijn zegen. maar dit gewicht/gezondheidsissue is zooo persoonlijk en gevoelig, laat dat lekker.

17 likes

Ik koop gewoon nieuwe shampoo/zeep zodra de oude op is (en dat duurt wel een tijdje). Met die hoeveelheid back-ups die Mascha in huis heeft vind ik het vooral indrukwekkend dat ze een groot deel blijkbaar wél op krijgt voordat de houdbaarheidsdatum verstreken is. De gedachte dat ik 's ochtends voor ik goed en wel wakker ben uit 30 verschillende producten moet kiezen geeft me keuzestress haha.

2 likes

Het valt me wel echt op dat jij best regelmatig post over gezond eten/eetgewoontes/gewicht o.i.d. en dat je vaak dit soort ‘discussies’ begint en dat is niet erg als dat gewoon je interesse heeft maar ik vind het wel jammer dat je iemand die besloten heeft om ‘beter voor zichzelf te zorgen’ of hoe ze het ook noemt zo veroordeelt op eerdere keuzes.
Jij bent denk ik heel goed in ‘gezond leven’ (althans dat begrijp ik uit je posts) maar dat is voor sommige mensen heel moeilijk en ik denk niet dat het dan helpt als je ze veroordeeld.

19 likes

Nieuwe video van Mas gaat over hoeveel ze uitgaf vorige week. Voor mij heel veel haha (die sportsessies kosten 100,- per keer omg) maar ik vond het wel echt een leuke video! Leuk ge-edit met vlogbeelden tussendoor, haar trui afgestemd op de edits tussendoor
 En ook weer typisch dat zij (volgens mij) de eerste Nederlandse is die deze video maakt!

Edit: Haha @Effy precies tegelijkertijd ook over die sportkosten :slight_smile:

18 likes

Je kunt zeggen wat je wilt van Mascha, maar ze heeft altijd wel als een van de eerste in NL dingen opgepikt uit de USA qua Youtube trends.

Mukbangs, pashokjes shoplogs, ASRM en vast nog meer.

25 likes

die edits love it! Echt een vooruitgang

1 like

haha ik zit er net naar te kijken, moest er ook om lachen en heel herkenbaar. zoveel geld verdwijnt ergens in een zwart gat. Hele leuke video!