Beutyblogtopic XL #7

Haha nee, dat is een typisch coach-ding dat je van de Simone Levi’s van deze wereld leert. ‘Dit is jouw unieke moment. Alleen vandaag voor maar € 299,-. Dit online programma kost normaal € 1256,-. Gun jezelf de beste versie van jezelf te worden. Met 10 uur werken per week gegarandeerd je omzet vertienvoudigen. Passief inkomen. Ik vertel je mijn geheim. Blablabla…’

12 likes

Ik hou van ratchet Mascha.

22 likes

Ik ga hier echt net iets te goed op :grimacing:

3 likes

cialdini

6 likes

Ze zijn werkelijk overal…

22 likes

En zij hebben dat weer geleerd van Telsell

4 likes

God. Hebben deze mensen uberhaupt een persoonlijkheid?

10 likes

Is dit een still van een filmpje of is dit haar overtuigende verkoopgezicht?
Over de content ben ik verder sprakeloos.

3 likes

Mascha gaat in samenwerking met Josh V een mini collectie uitbrengen. Ik snap de foto alleen niet. Is dat de collectie, of wat?

(Zie Instagram, plaatje toevoegen lukt niet)

Dat weet ik eigenlijk niet, want ik maakte het screenshot niet zelf en heb het filmpje niet gezien.

Dank voor het plaatje!
I guess… vind het een beetje onduidelijk.

Scherp!

Die schreeuwerige initialen vind ik echt verschrikkelijk. Ik bedoel, het ziet er leuk uit op zo’n foto maar wie gaat er in zoiets rondlopen?

7 likes

dat wil ik ook graag weten van de mensen die lopen met kleding met daarop in 6 dubbel capslock REINDERS REINDERS REINDERS etc etc enz enz bla bla

36 likes

Ik denk dat er overlap is tussen deze groepen haha

12 likes

Ja uberhaupt van die obvious teksten, letters etc. Heel vreemd…ik bedoel als designer wil je toch niet op zo’n manier je trademark laten zien? Dan kunnen we allemaal net zo goed designer worden en in een leuk font onze voorletters op een witte jurk neerkwakken.

2 likes

Ja zo is t ook wel. Gaat puur om het merk en niet of het echt leuk of mooi of goed is.

‘Geheel toevallig… zijn ze babybelly-proof’. Of gewoon wat oversized? Deze waren ook babybelly-proof?

19 likes

Ooooooh een mini collectie, niet een mini-collectie aka baby-collectie. Ik zag zo’n collectie voor me waarmee je kan ‘twinnen’ met je kleine kind. “Kek jurkje voor moeder en dochter”

9 likes

Ik ben ook even gaan loeren en moest ZO HARD lachen om haar laatste post.

Chick, laten we eerlijk zijn; de echte reden dat je ze geen cliché meer vindt is omdat dit spon is😂

7 likes