Beutyblogtopic XL #7

Wie is dit

4 likes

De vriendin van Donny Roelvink, had er verder ook nog nooit van gehoord :joy:

Omg echt sorry voor dit compleet irrelevante bericht maar als ik zijn naam nu nog lees kan ik waarschijnlijk voor de komende 10 jaar alleen nog maar die gezandstraalde tanden zien.

58 likes

Ook al ken ik die persoon niet, ik heb op voorhand al een hekel aan je als je dit merk draagt. Ook zo lillik als iets.:unamused:

1 like

Maar echt he.

De korte die Mascha aan heeft niet. Want dan sta je in je blote foef.

2 likes

Echt 120 ballen voor kerst washitape gone wrong oversized sweater van een tientje. :upside_down_face:

Off-knock white :face_with_raised_eyebrow:

https://www.instagram.com/reinderslovergirlx/ en dan dit soort fan accounts ik vind het fashionerend of fashiononterend.

3 likes

Heeft iemand de laatste video van Jaclyn Hill gezien?

1 like

#Sluttymom-shaming dit! :joy:

3 likes

De kleren zijn sowieso niet mijn stijl, maar wauw wat is Mascha toch een mooie vrouw. Als ik nou 1% van haar fotogeniekheid kon krijgen, zou ik zo blij zijn

8 likes

Lijkt me best een prima chill pak voor als je het huis niet uit hoeft maar waarom zou je daar zoveel geld voor neerleggen. En hoezo combineer je zoiets met een full face smokey eye make up, haar extensions en een maximizer push up bh… :roll_eyes:

4 likes

Ik heb hier ook nog nooit van gehoord :woman_shrugging:

1 like

Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was :joy: en ik kom echt niet uit een dorp ofzo.

1 like

Haha want als je uit een dorp komt, weet je sowieso minder?

28 likes

Waarom zijn haar nagels ook zo raar

1 like

Ja daar hebben ze nog geen internet namelijk.

11 likes

Wow huh is dit Shirley van Demian?! Niet meer te herkennen zo :scream::scream:

1 like

Ik dacht ook dat het Dilan was, zij maakte Monica op voor love island en zijn vriendinnen

Maarja iedereen krijgt ongeveer een zelfde gezicht met plastische chirurgie en een shitload aan make - up

Soms heb ik dat ook met Kelly loef en die vriendin van Lil kleine. En nu ook die vriendin van Donny Roelvink

7 likes

Ja echt super zonde

Ja, echt heftig. Knap dat ze er zo open voor uit durft te komen.