@Luzarl dit inderdaad.
Oh dat herken ik helemaal niet
Ik ook niet, hoor. Misschien woonde ik gewoon in een arm dorp. Met Aldi, zonder Albert Heijn 
Lang moeten nadenken voor ik besefte dat het niet âvierdeâ als werkwoord was.
Leuk voor haar!
Wat een ingewikkeld pushbericht inderdaad, taalkundig gezien dan 
Ik kom uit de grote stad en bij ons was de Aldi ook echt voor de sloebers. Nr 1 was de Appie en daarna kwam geloof ik de C1000, ik geloof dat de Jumbo er toen nog niet was. En we hadden ook nog de Konmar, volgens mij was dat een soort âmiddenâ supermarkt. En dan had je inderdaad de Aldi. Dat was echt sloeber want daar stonden alles nog in kartonnen dozen ipv in de schappen.
Ze is de online presentator, wel jammer, had haar graag op tv erbij gezien!
Dat is nog steeds haha. Altijd handig als je geen mandje hebt gepakt en je halverwege toch bedenkt dat je meer boodschappen nodig hebt. Lege dozen overal voor het grijpen. 
Ja toch? Komende vrijdag wordt er een nieuwe aldi geopend in ons dorp, ik verheug me er al helemaal op
Ik kan mensen (lees Gregor) die heel stoer een ui gaan snijden met één of ander kutmesje echt niet serieus nemen hoor.
Francis van foodgloss gebruikte ook altijd zulke slechte messen en geen goede snijtechniek. Ziet er zo klunzig uit.
Haha als je vlogs of âwhat I eat in a dayâ filmpjes kijkt kun je je echt verbazen over wat voor manieren mensen allemaal bedenken om een ui te snijden.
Lekker zelf weten natuurlijk, maar dit is ook gewoon gemakkelijk:
Zou de gemiddelde mens niet gewoon geen goede messen in huis hebben? Ik ook niet hoor, dus bij mij ziet het er ook niet uit maar i donât care. Maar als ik deze video zie dan kan ik me echt niet voorstellen hoe het voelt alsof een mes als boter zo door die ui heen glijdt.
Als het mes als boter door de ui glijdt, glijdt het een enkele keer ook als boter door mijn vinger 
Moet altijd wennen als messen net geslepen zijn of als er nieuwe messen zijn.
Hahaha ook echt in de ui peuteren met dat mesje. Wat is ze in hemelsnaam aan het doen??
âIs dit goed?â
âJa dat is⊠ehh prima.â
Die Josh V x Mascha collectie staat vol met hun initialen en ik zie alleen maar âJij Vuile Mother Fuckerâ ipv JV MF 
Ben helemaal verbaasd hoe aardig hij is in het filmpje. Lekker rustig, goede uitleg. Ben zo gewend (van de reclames op tv) dat hij alleen maar aan het schreeuwen is.
Hij schijnt in real life echt ontzettend aardig te zijn. Echt goed voor zân personeel en tijd nemen voor fans. En heel goed met kinderen om te kunnen gaan.
Ik heb met hem gewerkt toen hij nog niet kraantje was maar gewoon Alex. Lekker aan het bellen op een callcenter. Vet leuke vent is het
Maar echt