Beutyblogtopic XL #7

Is vooral een trend in bepaalde kringen

Hahah dat account.
Die vriend van een van die twee is ook bijzonder. Helemaal vol tattoos en volgens mij een foute levenstyle (als in: las vegas vibes)

Tokkies

5 likes

Mascha gooit een haarproduct weg dat over de datum is ‘zie je, er staat 2019 op’. Het zit echt nog 90% vol

Let jij op de houdbaarheidsdatum van een beautyproduct?

• Ja
  • Nee
  • Soms, namelijk bij de volgende producten:

0 stemmers

Zo ja, gooi je dan ook wel eens wat weg puur omdat het over de datum is (en verder kijk je niet naar de kwaliteit van het product)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vond dit echt zooo gek, ze zegt ook meteen erna ‘Dus hij gaat weg’. Wekt niet de indruk dat ze het product nog even test oid?

5 likes

Ik kijk niet naar de datum, ik ruik er vaak aan.

5 likes

De kringen van de nickelson jassen en hoge supertrash regenlaarzen.

2 likes

Als ik iets al een jaar open heb staan en het is nog steeds niet op dan is de kans wel groot dat ik het weggooi/doneer. Ik ken mezelf en maak het dan toch niet meer op.

3 likes

Cynthia is toch echt weer om te gieren. Haar goede voornemen was om in 2020 tenminste 3x per week te sporten.
Vorig jaar zei ze ‘Ik ben dik. Boeiend!!!11!1!1’ ‘Ik geniet van het leven!’
Nu zegt ze ‘Dit is niet om esthetische redenen hoor!!11!!1!11 Ik wil gewoon een fitter en gezonder lijf!’
Had ze niet eerder bedacht dat al dat wijnen eten en onder dekentjes liggen niet zo gezond voor haar lichaam zou zijn?

3 likes

Ik vind het eigenlijk helemaal niet grappig. En wat is er mis met van gedachten veranderen en beter voor jezelf te willen zorgen. Een fitter en gezonder lichaam staat niet per se gelijk aan maat 36. Alsof wij allemaal constant de perfecte keuzes maken.

Nogmaals, niks mis met het werk van iemand te bekritiseren maar van iemands lichaam en levenstijl hoeven wij niet zoveel te vinden.

119 likes

Wow doe ff chill. Waarom mag ze dat niet voor zichzelf besluiten.

3 likes

Wauw. Voor alle mensen achterin: je hoeft niet per se te sporten om af te vallen. Mag ook om gezonder, sterker, fitter, stress te ontladen, tot rust te komen, jezelf uit te dagen en ga zo maar door. en oja: dikke mensen mogen dat ook.

41 likes

Bizar dat ze gewoon een disclaimer over haar intenties moet geven als ze wil sporten :woman_shrugging:t3:

12 likes

Oké problematische post op de zaterdagochtend.

5 likes

Een vlog van drie minuut dertien
 :roll_eyes:

4 likes

Ik heb het niet gezien, maar het is dus:

1. Goeiemorgen wij zijn wakker
  2. Deze shampoo is over datum
  3. Wij slapen welterusten en ik zie jullie morgen
24 likes

Eentje erbij nog

2 likes

Maar er zijn maar weinig vloggers die elke dag vloggen! Zo uniek!!!
Ja, misschien hier om. :roll_eyes:

5 likes

Ja, maar ze vindt het ook echt heel erg jammer want het was een fijn product. Terwijl het best wel nog goed is (denk ik!). Maar precies, wel goed criterium om eens erdoor heen te gaan

Het lijkt me super relaxed als dat je instelling is om te sporten. Sport is gezond, ongeacht je lichaamsvorm. Jammer genoeg is er nog steeds het idee dat soorten iets is voor dunne mensen, en dat dunne mensen fit en gezond zijn en dikke menen per definitie lui en ongezond. Ik hoop echt dat Cynthia een sport vindt waar ze van kan genieten, fit worden (zeker voor haar rug, zoals ze zelf benoemt) en daarnaast nog steeds tevreden kan zijn met haar lichaam en genieten van haar restaurantbezoekjes. Ik zou het jammer voor haar vinden als ‘een strak lichaam’ haar enige drijfveer was en ik hoop echt dat ze voldoende zelfzeker is om dat achter haar te laten.

Zelf merk ik ook dat ik bij het kiezen van een sport eerder naar maatschappelijk wenselijke effecten kijk (dun worden, gespierd op bepaalde ‘probleemzones’, een topconditie krijgen) dan naar ‘wat vind ik gewoon fijn?’. Bijgevolg hou ik dingen die nooit echt lang vol. Te meer omdat die maatschappelijk wenselijke effecten vaak lang op zich laten wachten:p

14 likes

Schrijft Cynthia niet meer over wijn trouwens, ik zie al een tijd niks meer voorbijkomen? Of komt dat omdat meedeed aan dry january?