Beutyblogtopic XL #7

Ik vind het vooral leuk van Mascha dat ze zo’n riant bedrag wekelijks uitgeeft (go her! btw) en zich dan wel aan het minimale bestelbedrag voor boodschappen houdt, zodat ze 1 euro bespaard per 3 weken.

61 likes

Haha kon me daar echt in herkennen ook, suuuper moeilijk doen met bepaalde boodschappen of verzorgingsproducten kopen eindeloos uitstellen omdat er geen goede actie is, maar wel met enige regelmaat 4,40 aftikken voor een cappuccino met kokosmelk bij de Starbucks :woman_shrugging:

51 likes

Ik vind het een toffe video. Alleen lijkt het bedrag op woensdag niet te kloppen met alle losse bedragen opgeteld, maar wellicht heeft Gregor dan enkele van de genoemde dingen betaalt.

Is dat geen foto van een paar maand geleden?

1 like

Dit zegt zoveel over haar en hoe zij de wereld om zich heen duidt dat het laatste greintje sympathie dat ik nog voor haar had nu ook vervlogen is.

zo zie je maar weer hoe die shit je kan achtervolgen. vita brevis, ars longa.

1 like

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit nogal overdreven. Ik heb bijvoorbeeld echt een bloedje hekel aan de Aldi, omdat wij daar vroeger MOESTEN kopen, je zult mij daar nooit vinden. Net als dat ik echt een hekel heb aan tweedehands kleding, ook omdat ik vroeger altijd in afdankertjes liep. Aan de reacties te lezen
maakt dit mij blijkbaar een heel slecht mens.

2 likes

De aldi is toch gewoon een doodnormale supermarkt?

3 likes

Nu wel, maar 15 jaar geleden werd je echt als sloeber aangekeken als je daar winkelde. Iig in mijn dorp.

11 likes

Love de Aldi lasagne

16 likes

Hoe gaaf!

98 likes

Jaaaa! Zo leuk! Dit wilde ik al vanaf het begin. Love Nikkie!

2 likes

@Luzarl dit inderdaad.

2 likes

Oh dat herken ik helemaal niet

1 like

Ik ook niet, hoor. Misschien woonde ik gewoon in een arm dorp. Met Aldi, zonder Albert Heijn :sweat_smile:

Lang moeten nadenken voor ik besefte dat het niet “vierde” als werkwoord was.

Leuk voor haar!

5 likes

Wat een ingewikkeld pushbericht inderdaad, taalkundig gezien dan :joy:

Ik kom uit de grote stad en bij ons was de Aldi ook echt voor de sloebers. Nr 1 was de Appie en daarna kwam geloof ik de C1000, ik geloof dat de Jumbo er toen nog niet was. En we hadden ook nog de Konmar, volgens mij was dat een soort “midden” supermarkt. En dan had je inderdaad de Aldi. Dat was echt sloeber want daar stonden alles nog in kartonnen dozen ipv in de schappen.

1 like

Ze is de online presentator, wel jammer, had haar graag op tv erbij gezien!

1 like

Dat is nog steeds haha. Altijd handig als je geen mandje hebt gepakt en je halverwege toch bedenkt dat je meer boodschappen nodig hebt. Lege dozen overal voor het grijpen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

10 likes